onsdag 13. januar 2010

En herlig dag i akebakken

I dag har vi en utrolig vakker solskinnsdag her på vestlandet. Jeg og jentene har fri idag og vi tenkte vi ville utnytte denne deilige dagen! Vi pakket sekken vår og dro på tur til akebakken, der traff jeg en venninne og hennes herlige gutter! Ungene har aket og kost seg, mens mødrene var ivrige tilskuere.

Man kommer langt med litt fantasi, dette var et indianertelt...

Unna vei, her kommer jeg!!!

Niste er halve kosen når vi er på tur, appelsiner er en klassiker...

Og selvfølgelig kakao... Og da var ikke mamma sen med å fylle opp den nye termosen fra Rice som lå under juletreet i år...

Lunchboksen har jeg fått hos Anna til jul. Akuratt det jeg ønsket meg!!! Rart det der med søstre, de har en tendens til å treffe blink når det gjelder slik... Eller kan det være at jeg har mørt om den boksen siden i sommer?? Mulig det :-) Nå er den iallefall MIN!!! hehe.. Thanks kjære søs!
I tillegg til at det er superpraktisk at det er flere rom, fant ungene ut at de kunne bruke de forskjellige "etasjene" som tallerker. Smart, ikke sant! Så flaks hun ene elsker rosa og hun andre blå....

Det er jammen herlig med skikkelig vinter, jeg kan faktisk ikke huske sist gang vi hadde en så utrolig vakker vinter her vest.
Det er rene lykken......

Ønsker dere alle sammen en helt fantastisk vinter dag.
Nyt den!!!

Klem Johanna

1 kommentar:

  1. Heia. Så kjekt å se andre kjensfolk så har blogg!!!:-) Koselig butikk dere har fått dere da. Neste gang dere har åpent må dere gi meg et lite vink; JEG KOMMER!!

    Inne hos meg er det mer hagerelatert...Jeg elsker og være ute i hagen!

    Me snakkast!...eller jaffalt bloggast:-)

    Klem Anita

    SvarSlett