fredag 12. februar 2010

Nå går det mot vår...

I dag så jeg en skjære med en kvist i nebbet! Jippi! Det kan bare bety en ting; Naturen er i rute og det går faktisk i mot VÅR! Juhuu...



Vår yngste sønn på 12, har laget minst 20 fuglekasser som han har hengt opp rundt omkring. Nå er vi veldig spente på om noen søte små vil bosette seg i en av disse. Det er alt fra kjøttmeis kasser til stoore uglekasser, - så dette blir en spennende tid framover.

I dag er det vaske/rydde dag her i heimen, -og det trengs. Tenkte jeg skulle bake boller, men det får bli i morgen. Ha en finfin fredag alle sammen!
Anna

2 kommentarer:

  1. Hei på dere!!!

    Kjekt at dere fant veien til min blogg, og takk for koselig kommentar!
    Jeg blir jo selvsagt glad når noen liker siden min så mye at de vil følge den, så velkommen skal dere være!

    Denne siden ser jo ut til å være veldig kjekk den også, med nettbutikk og det hele...
    Skal nok ta meg en tur innom der!

    Håper også på vårtegn snart. Nå er det nok vinter for min del!
    Ha en fin kveld
    Klem Tove

    SvarSlett
  2. Ja fugle kasser er koselig å følge. Vi har 3 stk her rundt huset, som det er fugler i hvert år. Jeg er ganske sikker på at det er det samme spurve familien som kommer tilbake i den ene kassen:) Men det har vært forskjellige slag i de andre. Ingenting er bedre enn når man kjenner i luften at våren lover å komme!!
    Jeg synes alle årstider har sin sjarm, men våren er det flotteste!!
    Ha en fin helg!
    Klem Mona

    SvarSlett