onsdag 17. februar 2010

Tips om flott blogg

God morgen alle sammen!

Idag har jeg lyst til å tipse dere om en flott blogg. Det er kusina vår Siddismamma som er i full sving med å pusse opp sin 3. bolig, en flott villa fra starten av 1900-tallet, hun har mange jern i ilden, barn, jobb og politikk. Kjempe skjønn blogg med vakre oppussningsbilder og mange gode tips!! Absolutt verdt et besøk! Besøk Siddisliv her.

Ellers så har jeg og jentene fri idag, vi skulle egentlig reise til Anna + besøke pappa som har bursdag i dag. GRATULERER SÅ MASSE!!! Men lille-turbo i midten ble sjuk i går natt, så vi vil holde oss hjemme slik at vi ikke smitter noen. Så da har vi har tenkt å nyyyte dagen, være hjemme og kose oss. Jentene er i fullsving på lekerommet og leker stylister.... Bamsene som får en bli ny dag i dag.. De er 4 og 5år gammle og har utrolig godt selskap i hverandre. Jeg håper jeg får litt gang på meg og rusker litt rundt meg i dag, husarbeidet er siste prioritet for tiden. Jobber 4 dager i uka på en vanlig jobb + at jeg og Anna har AnnaJohanna i lag, da blir kun det nødvendigste prioritert, som matlaging, klesvask, rydding og støvsuging... :P Får finne fram bøtta i dag, tror jeg.... hihi

Ha en flott dag da alle sammen!!!

Klem Johanna

www.siddisliv.com

4 kommentarer:

  1. Takk for tipset....suser innom:)

    Ha en koselig dag:)

    SvarSlett
  2. Hei du:)
    Var innom AnnJohanna nettbutikken og gikk inn på bloggen din. Morsomt. Jeg googlet rice matboks og fant hos deg med en gang det jeg er ute etter. Også skal jeg ha to stykker. Bestiller noe senere, da jeg ligger rett ut med forkjølelse her og ikke har bankkort tilgjengelig akkurat :D
    Vel,vel...vi shoppes senere :)
    Line

    SvarSlett
  3. Åhh, så koselig at dere anbefaler bloggen min. Nå ble jeg helt rørt her.

    Har forresten oppdaget et nytt verktøy for fancy blogging, som jeg tenkte jeg måtte tipse dere om, Windows Live Writer. Programmet lastes ned gratis og gir mye flere muligheter for tekst- og bilderedigering i blogginnlegget.

    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  4. Ja - enig - nydelig blogg - jeg har vært innom henne tidligere:-) Artig med blogganbefalinger, stas da man finner nye, fine blogger!

    Ha en fin dag & håper dere ikke er syke..

    SvarSlett