onsdag 31. mars 2010

Hva er din favoritt hos Dixie?


Sitter her å skal bestille inn varer fra svenske Dixie, det har jo så utrolig mye flott, boksene er en favoritt hos meg! Men det er jo så mye utrolig stilig å velge i og jeg klarer ikke helt å bestemme meg. Vi har jo en del ting fra Dixie i nettbutikken, men vi har bestemt oss for å ta inn 1 ting vi ikke har på denne bestillingen også. Så om dere har lyst å dele deres favoritt med oss, og si din mening hadde vi vært takknemelige!!

Vi har boks til oppvakemiddel, vaskemiddel, syskrin, kaffeboks, plaster og skittentøyskurver fra før av....

For å se Dixies utvalg klikk her

13 kommentarer:

  1. Ikke akkruat det du spørr om, men...
    Kan dere ikke ta inn noe fint/stilig/praktisk å ha kaffefilterene i? Nå har jeg leitet og leitet, men finner ingenting å ha på benken som de kan stå i =)

    SvarSlett
  2. åå det er så mye fint,ikke lett å velge,
    ønsker deg en flott start på påsken,
    å kannen fra rice holder godt på varmen,vi innviet den igår...
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  3. Heisann Lykkeliten. Godt spørsmål, det tror jeg faktisk aldri jeg har sett. Kansje noen har noen lure tips å komme med?

    Johanna

    SvarSlett
  4. Å så masse fine bokser de har.
    Jeg falt litt for 64147 Tepåsar grön/6.
    Den var så søt.
    Ønsker dere ei riktig god Påske!
    Klem : )

    SvarSlett
  5. Mange morsomme bokser her.
    Likte den til brev (gul) til foto (brun?) og den til hageredskaper (grønn.)

    Good luck med utvelgelsen!

    Og god påske til dere to!

    SvarSlett
  6. Jeg elsker dixie boksene:) enn hva med teboks eller førstehjelps skrinet? dem har jeg,og er super glad i dem:) flott nettbutikk du har forresten,ryddig og oversiktelig:) hvet ikke om det fins da men...enn med krydder bokser,salt,pepper osv?

    SvarSlett
  7. Hei!
    Knase bokser liker godt den til oppvask og så syboksen da..

    Kaffekannene er knallfin, men lurer på om innmaten er knuselig?? Skulle så gjerne hatt en slik i båten men da må den være stål inni.(har seilbåt og da ligger vi litt på skeive innimellom hi hi)og da er det lett for....

    GOD PÅSKE til deg

    SvarSlett
  8. oppvaskhansker! De var så morsomme! Jeg bruker slike hansker når jeg farger ull/garn og det hadde vært så mye kjekkere å hatt noen flotte istedenfor de kjedelige gule/orange du får kjøpt i butikken! Og tenk så mye morsommere det er å ta oppvask når man har glafarger på hanskene!

    SvarSlett
  9. Åh - denne boksen var fin! Tenk å ha klesklypene i den, da! Da blir det moro å henge opp klærne til tørk ;)

    Håper dere har en fin påskehøytid!
    Klem

    SvarSlett
  10. Jeg har de fleste boksene ,men det er kaffeboksene som er favoritter.Har flere til div typer kaffebønner.
    Kaffefilter boks var en flott ide og til knekkebrød , det trenger jeg....

    SvarSlett
  11. Nå har jeg vært inne og sett på varene og plukket ut noe som jeg tror vil passe fint i butikken deres. Mulig jeg har tatt ut noe som dere allerede har, men...

    20502 Porselens lykt
    35111 Aster vit/guld
    Partylyktor
    Girlanglyktor
    Bordsdekoration

    651110 Vinveske
    65111 flaskeveske

    Fickspeglar
    65125 Små burkar (Disse har jeg selv og er veldig kjekke å ha f.eks hodepinetabletter i)

    64142 Søtsaker rosa
    64143 Ris Basmati
    64170 Plåtburk, sked, 4 koppar i rack
    64173 Kaffe
    65180 Magnettale med penna
    65176 Grytunderlag

    Nyckelskap
    medisinskap
    anslagstavlor design by Lill
    64169 Plåtburk zink 4 kopper i rack
    65233 rack, 6 koppar og fat

    Hilsen fra
    Kari :-)

    SvarSlett
  12. 64142 Sötsaker rosa er min favoritt!

    SvarSlett
  13. Å! Der var det myyye fint. Et forslag er:
    64117 Medicin röd.
    Den skulle jeg gjerne ha i min varetekt.

    Hilsen Fama
    anihaarb@online.no

    SvarSlett