fredag 28. mai 2010

God helg til dere alle sammen

Ja, da var det jammen fredag igjen folkens. Etter at jeg var ferdig på jobb idag, satt jeg meg i bilen og kjørte til Vea. Som de fleste nok har fått med seg er det oppussing som står i fokus på AnnaJohanna for tiden. Så i dag har vi fått gjort kjempe masse, mamma har hjelpt oss å male, pappa har tapetsert og jeg og Anna har malt og malt og malt.. I morgen er det mennene som skal snekre ferdig.. Masse arbeid, men det er absolutt verdt det, og selv om jeg helst vil ha det ferdig med en gang, har vi fått gjort utrolig mye på en uke, det er jo tross alt noen kvadratmeter.. Forhåpentligvis blir det nok mulighet til å begynne å vaske og sette på plass noen varer i morgen*gleder meg!!!*
Vi var så heldige å få en Award hos Magi©, en herlig blogg om kvardagsliv og håndarbeid, jeg er veldig imponert over alt det hun kan trylle fram.. Sist hadde hun laget et super skjønt ballongskjørt til barn *ønsker meg* det var herligt! Så ta dere en titt innpå bloggen hennes og høst litt kreativitetet, det er å anbefale.
I denne awarden skal vi fortelle 7 ting om oss selv :

*Jeg simpeltenn elsker katter, så høyt at jeg er den stolte eier av 4stk

*Jeg drømmer om å kjøre BobCat en hel dag ;-)

*Jeg har 5 høner trippende i tunet, Inga, Roald, Sonja, Kathrine og Lotta

*Jeg er Queen fan

*Til større bilen jeg kjører er, til kjekkere synes jeg det er *fryder seg*

*Synger når jeg kjører bil...

* Elsker å spille PS- spill som singstar, guitarhero, buzz

Jada, det var litt om meg... :-) Utfordringen gir jeg til alle dere som titter innom bloggen vår, plukk den med dere og send den videre :-)

Nå er det snart natta på meg, har en anelse om at jeg skal brette opp ermene i morgen også:-) Jeg og alle de andre i familien, godt å ha så mye hjelp! Vi er heldige!

God natt alle sammen, ha en fantastisk lørdag, bruk den til å gjøre noe som gjør deg glad!!

Klem Johanna

1 kommentar:

  1. Skjønner derer har gjort litt av en oppussingsjobb...men vil tro resultatet blir supert, så da er det jo bare å stå på!

    Koselig å lese mer om deg:) Singstar er gøy!

    SvarSlett