onsdag 9. juni 2010

Sol, Sommer & Fri

Da titter jeg innom bloggen etter en nyyydelig dag her på Moster. Vi har hatt en fantastisk sommerdag med over 20 grader!!
I dag har jeg og jentene hatt fri, så dagen startet vi med en liten ekspedisjon. Vi bor jo på en veldig historisk plass, så her er det mye å se på. Først tok vi turen til Moster gamle kirke. Deretter gikk vi opp til Vetahaugen og spiste nisten vår mens vi nøt den flotte utsikten.

Etter på gikk vi på besøk til min svigerinne og jentenes tante og søskenbarn. Ungen syns det var helt topp å leke i hagen, og vi voksne skravlet i vei og solte oss på terrassen.
Deretter var det duket for den årlige basaren i barnehagen, det var kjempe koslig, kjempe heldige med været da!! Masse folk som kom og god stemning. Flotte premier og god mat!!
Resten av ettermiddagen har vi slappet av hjemme på terrassen... Jeg ser fram til flere herlige sommert dager!!! Er sommeren komt til dere?
Ha en kjekk onsdags kveld!!
Klem Johanna

Ps: har du lyst å lese mer om Mosterhamn, trykker du her.

4 kommentarer:

  1. Så herlige små jenter! Så ut som dere har hatt en super dag!

    SvarSlett
  2. Vad härligt det ser ut! Jag älskar havet!
    Har det bra!
    Kram Sirpa

    SvarSlett
  3. Slike dager er gull...både for stor og liten!!! Og for en utsikt dere hadde på turen da,nydelig! I dag har sommeren kommet til Sunnmøre også...sikkert bare en liten visitt men nydelig er det ihvertfall.Men jeg får holde meg inne siden jeg har en liten kar som spyr her...men får da kose meg med litt blogging innimellom da...kjekt å besøke slike koslige blogger som din :)))

    SvarSlett
  4. Er det ikke herlig med sommer :o) Ser i hvertfall ut som dere koser dere masse.
    Jeg lurte på når dere får inn varer fra Rice jeg... tenkte jeg skulle slenge inn en liten bestilling men så var det så mye av det jeg skulle ha som var utsolgt... men vil jo gjerne bestille så snart dere har di inne igjen da :o)

    God helg!!!

    Klem

    SvarSlett