tirsdag 23. november 2010

Vi gir bort 2 års abonnement av bladet Bolig Drøm

Hjemmet Mortensen kom igår ut med et helt nytt interiørblad som heter BoligDrøm. Bladet for alle som elsker de gode ting i livet, så dette hørtes midt i blinken ut for oss!! De har også egen blogger der de blogger om nyheter, kuriosa og ting de elsker innen interiør, mat & hage.
Litt ”bak kulissene” stoff fra reportasjene blir det også. For å besøke bloggen deres, klikker dere her.
Vi i AnnaJohanna er så heldig å få lov til å gi bort 2 stk års abonnementer av det nye bladet deres, vinnerene trekker vi ut på selve Julaften, slik at 2 av dere får en ekstra fin julepresang!
For å være med gjør dere følgende :
Bloggen :
1 poeng for kommentar på dette innlegget
2 poeng for link
3 poeng for følger

Alt i alt kan man høste 6 lodd til sammen på bloggen!

Facebook :
LIK siden vår på facebook og foreslå siden for vennene dine
For å komme til facebook siden vår, trykker du her 
Skriv en kommentar på fb siden, så noterer vi navnet ditt!

Kjempe gøy vist dere vil være med å reklamere litt for oss, det setter vi UTROLIG stor pris på!!


Beste hilsen fra Anna og Johanna 

82 kommentarer:

  1. ååh så moro med give away!! Dette bladet er helt til å drømme seg bort i!! Jeg tar med meg 3 lodd i trekningen. Følger, link og kommentar! :)

    SvarSlett
  2. Det blir forresten 6 poeng det :D

    SvarSlett
  3. Elsker giveaways! Ihvertfall når de er så bra som denne (",)
    6 lodd på meg.
    aNiTa

    SvarSlett
  4. Kjempeflott premie! Jeg er med, er følger, så da skulle det bli 4 lodd på meg:)

    SvarSlett
  5. Hey!! Eg håpar på lykken denne gangen, og tar 6 lodd!!! Klem frå Solveig!

    Ps: dei nye tinga frå Blafre er jo bare nyyydelege!

    SvarSlett
  6. Hei, så spennende med nytt blad, det blir 4 lodd på meg, er følger:)

    SvarSlett
  7. Jeg er meg, 3 poeng til meg:))
    Gro Kåsmoli
    grkaas@online.no

    SvarSlett
  8. Hei!

    Håper på superflaks! 1 lodd.
    Spennende med nytt blad.

    Ha ei fin førjulstid, Klem fra Mira.

    SvarSlett
  9. Flott cover på et spennende nytt blad ser det ut til :) Kommentar,følger og link, 6 lodd :))

    SvarSlett
  10. Heisann!
    Då har eg lagt meg te som følger, linka te denna på bloggen min og nå kommentar.
    Så då blir det 6 lodd på meg :-)

    Ha ein fine dag :-)

    SvarSlett
  11. Alltid gøy med giveaways =))
    Blir 4 på meg...

    SvarSlett
  12. Åh, så bra giwe away, den vil jeg gjerne være med på:) Da blir det 4 lodd på meg;)

    SvarSlett
  13. vil gjerne være emd å prøve meg. tar 1 lodd jeg. klem Monica

    SvarSlett
  14. Så herlig! Jeg prøver lykken med 6 lodd her, samt på Facebook! Hadde vært så koselig med et slikt abonnement ♥
    http://konkurranseblogg.blogspot.com/2010/11/vinn-abonnement-pa-bolig-drm.html

    Klem fra Hilde

    SvarSlett
  15. Hei! Et interiørblad rett hjem i postkassa...
    Blir ikke bedre enn det ;-)
    Jeg er følger fra før, og lager en link på siden min.
    Da blir det 6 lodd, da!

    *Krysser fingrene*

    SvarSlett
  16. Hei. Kjempebra blad, så jeg vil gjerne vinne:)
    Tar 1 lodd.
    Hilsen Marie Elise
    hvitlykke@gmail.com

    SvarSlett
  17. Kjøpte akkurat første nummeret i dag, kjempefint blad! Jeg er med og tar 3 lodd :-)

    SvarSlett
  18. Jeg vil være med! 6 lodd til meg! *krysse fingrene*

    SvarSlett
  19. Jeg vil gjerne være med:). For en flott julegave. Tar 4 lodd jeg da:)
    Har GA inne hos meg også.
    Klem Alfa

    SvarSlett
  20. Dette må jeg være med på! Spennende om det kan bli gevinst!
    6 lodd på meg da!

    SvarSlett
  21. Flott premie, jeg kjøpte bladet i går og det ser veldig fint ut:) Tar 6 lodd jeg.

    Ha en fin kveld.

    klem fra marilyn

    SvarSlett
  22. Interiørblad og peiskos når det er 13 minus ute...det høres kjekt ut:) Linker hit fra bloggen min, jeg er følger fra før, og her er kommentaren...det skulle vel bli 6 lodd det:)

    Klems LP

    SvarSlett
  23. Hei :)
    Eg kosar meg for tida med første nummer av Boligdrøm, og ønsker meg utan tvil eit abbonement :)))
    4 lodd til meg

    Mvh
    Jannemor

    SvarSlett
  24. 2 lodd til meg da ;) link og kommentar. Krysser fingre og tær! Ha en flott dag videre!

    SvarSlett
  25. Hei og hoppsann! Jeg vil være med vettu :) Jeg tar 6 lodd! Jeg kommenterer (1), linker dere på bloggen min (2) og blir følger (3). Er det greit at jeg følger dere gjennom Bloglovin? Jeg kan godt følge på google også. Men sjekker aldri der :( Bruker bare bloglovin i disse dager!

    SvarSlett
  26. For en julegave det hadde vært <3
    Har kjøpr bladet i dag og det rr virkelig bra. Nydelige bilder og fine tekster.
    Jeg krysser fingra!
    Julehilsen fra
    marianne-eng@hotmail.com

    SvarSlett
  27. Heisann :-)

    Så herlig giweaways. 6 stk lodd på meg og krysser alt som krysses kan :-)
    Ønsker dere en flott uke!

    Mvh Merete (m-korsg@online.no)

    SvarSlett
  28. Heia!
    Joho er følger så da ble det 4 lodd ;)
    Håper på vinnerlykke!
    Mange hilsener fra Liv.

    SvarSlett
  29. Heisann.
    Jeg forsøker meg med ett lodd - dette bladet har jeg faktisk ikke lest.

    Ha en strålendes dag.

    Mvh astrid.d@gmail.com

    SvarSlett
  30. Hei,
    Kjempeflott blad som jeg absolutt ønsker å vinne et abonnement på.

    Hilsen
    Tante Grønn

    SvarSlett
  31. 6 lodd og full pott på meg! Denne julegaven kan jeg like!! :-) Skal invitere mine facebookvenner også! Ha en fin dag! :-)

    SvarSlett
  32. DrømmeBLAD jeg ØNSKER meg et abonnement på!
    Har lagt ut link, invitert venner og kommentert :o) 6 points :O))))

    SvarSlett
  33. 4 lodd å¨meg da!!

    klem

    SvarSlett
  34. Herlig :o)
    Eeeelsker dette bladet:)

    6 lodd til meg, jippiiii!!

    Klem, Anne:)

    SvarSlett
  35. Hei..
    Har allerde sikret meg første utgave av bladet og vil gjerne lese mer :))
    Hiver meg på med 3 lodd (følger og kommentar)
    *Tusen takk *

    SvarSlett
  36. Oi, spennende med trekning på selveste julaften da :-D
    Jeg er med på 6 lodd! (kommentar, link + følger)

    Klem Karianne

    SvarSlett
  37. Jeg blir gjerne med på trekninga, og tar ett lodd. Krysser fingre og tær for at jeg blir den heldige:)

    SvarSlett
  38. 4 lodd til meg:-) morro med trenkning:-) Lykke til!

    SvarSlett
  39. Tok sin lille tid: men nå er linken på plass i bloggen, og jeg har gjort meg fortjent til alle 6 loddene :o)
    Klem, Anne:)

    SvarSlett
  40. Hei! Kom tilfeldigvis innom her, og så heldig jeg var nå! Kjempefin blogg, og så var det et blogglotteri pågang attpåtil:)
    Jeg bestiller 2 stk tvi-tvi-lodd jeg:)
    Klem Christine

    SvarSlett
  41. Hei, søt blogg=)
    Da deltar jeg som følger og med link fra min blogg!
    6 stk på meg=)

    SvarSlett
  42. Hei. Jeg vil gjerne delta. =) Klem Hildehg. Mail: Hildehag@hotmail.com. 1 lodd på meg.

    SvarSlett
  43. Heisan,
    jeg blir gjerne med å prøver lykken!♥
    Kjøpte bladet her om dagen, NYDELIG!! ,))
    6 lodd tusen takk ,)
    Nyt førjulstiden ;)
    Klem Anki

    SvarSlett
  44. Heisann, jeg vil gjerne prøve lykken, er følger fra før..klems..

    SvarSlett
  45. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  46. Tellte visst feil.....en to tre fire fem seks lodd til meg ;) Håpe eg vinne ;)

    SvarSlett
  47. Dette så ut som et veldig kjekt blad.
    Jeg tar 6 lodd:)

    SvarSlett
  48. Så fin en gave :)
    Jeg følger og linker på FB, så da blir 6 lodd :)
    Ha en trivelig helg !

    SvarSlett
  49. Jeg vil gjerne vinne<3 4 lodd til meg;)

    SvarSlett
  50. Hei, jeg tar gjerne et lite lodd om jeg får. Ha en fin førjulstid. :-)

    SvarSlett
  51. Hei!
    Jeg vil gjenre være med i trekningen om abonnement av Boligdrøm!
    Flott blad!
    Ikke sikker på antall lodd... Men kommenterer og prøver å linke på fb:)
    God helg og advent!

    SvarSlett
  52. 4 lodd til meg :)
    Følger og kommenterer.
    Ha en hyggelig adventsfeiring!

    SvarSlett
  53. Full pott til meg ;)

    Her er innlegget: http://hjemmemamma.com/trinesverden/?p=2903

    SvarSlett
  54. Denne vil jeg være med på ja! Og jeg trekker like så godt 6 lodd og krysser fingrene for at ett av de er vinnerloddet ;o)

    Link og bilde ligger i venstre sidebar på http://kevkat.blogspot.com

    SvarSlett
  55. Ja! Dette vil eg vara med på!!
    Knip frå Jannicke

    SvarSlett
  56. Er med!! 4 lodd om jeg har forstått rett... (er følger).

    Hilsen Fama

    min mail: anihaarb@online.no

    SvarSlett
  57. Vil gjerne være med i trekningen. Har desverre bare kommentar bare her.

    Mvh Lena

    SvarSlett
  58. Jeg vil bli med. 1 lod på meg:-)
    Flott gevinst

    SvarSlett
  59. Jeg vil gjerne være med. Det blir 1 lodd på meg :)

    SvarSlett
  60. Jeg er følger og har linket så da blir det 3 lodd på meg.

    SvarSlett
  61. Jeg vil gjerne delta, ett lodd til meg. Alltid spennende med interiørblader!

    SvarSlett
  62. Snakk om den perfekte julegave! Jeg tar 6 lodd! ( legger opp link naa )
    Jeg flytter hjem til Norge fra USA naa i desember, saa det ville vaert en perfekt maate og aa bli oppdatert paa norsk interior igjen.
    Krysser fingre og taer:)
    klem fra Nina

    SvarSlett
  63. For en flott give away! Jeg elsker første utgaven av magasinet, og ønsker meg selvfølgelig veeeldig gjerne et års abonnement! Litt av en julegave :)
    Trekker 4 lodd. Er allerede følger.
    Ha en fiiin desembertid! Klem fra meg

    SvarSlett
  64. Hei, jeg vil veldig gjerne være med i trekningen. Har ikke blogg selv, så det blir bare kommentar fra meg.
    Det første bladet er nøye lest -og det var til stor inspirasjon, så jeg vil veldig gjerne vinne abonnement!
    God desember :)
    Mvh
    May H.

    SvarSlett
  65. Heihei!
    3 poeng til meg :) Takk o takk...
    Klem Anette

    SvarSlett
  66. Jeg er med!!! Er følger og legger nuh inn kommentar!

    SvarSlett
  67. Fin gave.
    Delt link, kommentar og følger.

    SvarSlett
  68. Hei!
    Så spennende! :) Kommentar og følger så 4 lodd på meg!
    Klem

    SvarSlett
  69. Hei.
    Jeg vil gjerne være med.Kjempefin gave å vinne. Tar 4 lodd for følger og kommentar.
    Hilsen Hege

    SvarSlett
  70. Hei! :)
    Vil veldig gjerne vere med!
    Tek 1 lodd og legg igjen ein kommentar her ;-)

    Førjulsklem Julie

    SvarSlett
  71. Så flott premie da. jeg slenger meg med og tar 2 lodd. Er følger.
    Klem

    SvarSlett
  72. Härlig blogg...
    6 lotter...
    för detta vill man ju inte missa, vilken julklapp det skulle vara...
    JULkramar Kicki

    SvarSlett
  73. Hei :) jeg kaster meg med med 6 lodd :)
    og detter inom facebook snart :)

    SvarSlett
  74. Du verden, bladet var nytt for meg. Det må jeg sjekke ut. I tillegg fikk jeg link til deres blog gjennom Landlige hjem, perfekt.

    SvarSlett
  75. Heisann ;o)

    Jeg fikk med meg det første bladet, og det er kjempe nydelig.
    Så dette vil jeg være med å prøve lykken på.

    Tar med meg 6 lodd og sjekker ut facebook nå om litt.

    Ønsker dere en fantastisk god jul.

    Juleklem

    SvarSlett
  76. 6 lodd? Nei, 4 er det visst. Ja, ja slik går det når julematen skal fordøyes. Lite vett i skallen :-)
    Bladet er utrolig bra. Jeg kjøpte det nyeste eksemplaret i dag, og det er på god vei til å seile opp som favoritt!
    Og dere da, dere har en herlig nettbutikk, og en vakker dag så skal jeg på besøk i den "ekte" butikken deres :-)
    Klem fra LIV

    SvarSlett
  77. Jeg tar 1 lodd.
    Email: jstoevl@online.no

    SvarSlett