mandag 28. februar 2011

Nyheter fra Blafre på plass i nettbutikken

Å for en glede, i går fikk vi varer. Som vanlig er vi helt betatt, Blafre står til forventningen!  Synes utformingen, designet og kvaliteten er helt topp! Vi har i hele høst testet ut termosen, 1.klassingen har tur dag på mandager, og da har hun hatt kakao med seg i sekken.Termosen er liten og nett og ikke en gang har den lekket utover skolesakene!! Akuratt det vi trenger!! Det samme gjelder drikke-flaskene, jentungen har den med på skolen nesten hver dag og hver dag kommer hun hjem med full vannflaske i sekken, (selv om jeg prøver å si at hun skal tømme den før hun kommer hjem) samme med denne, utrolig men det har ikke vært søl med denne heller. Så disse produktene anbefaler jeg på den varmeste!! Å vi har tross alt prøvt ut en del flasker og termoser de siste årene.
Vi vil med disse bildene ønske dere en super tirsdag!! 
Trykk her for å komme til Blafre nyhetene i nettbutikken. 

1 kommentar:

  1. Jeg også er begeistret for blafre. Har mange av produktene fra de. Har lenge tnekt på termosene, å nå har jeg bestemt meg for å investere i en av disse:)
    takk!

    SvarSlett