søndag 20. mars 2011

Små runde bokser for ivrige sortererer...

Jeg er en person som ELSKER å sortere, desverre står det ikke høyest på prioriteringslisten for tiden, men når jeg har tid & anledning gjør jeg det gjerne. Som den sortereren jeg er, hender det at jeg nermest må ta alt ut av et rom/skap/kommode før jeg kan sette det på plass igjen, så rydding kan ta tid her i heimen :) Noen som kjenner seg igjen? ( men nå i travle tider må jeg prioritere andre ting og som oftes er jeg glad om jeg klarer å ta meg av det mest nødvendigste... følte jeg måtte ha det med tilfelle mine venninner leser dette..hihihi..Ryddig liksom...haha!) 
BOKSER er noe en sorterer elsker, så jeg tenkte jeg ville vise dere disse herlighetene, faktisk så er de hakket finere når man ser dem i virkeligheten. Tenk på alt man kan sortere og ordne i disse boksene...
De koster fra 39,- og du kan ta en nermere titt om du trykker her.
Ha en organisert aften! 




1 kommentar:

  1. Åååå for noen skjønne bokser....her kan man ha mange spennende heeligheter oppi:)))))
    Likte spesielt godt trultemora på nederste bildet da...sjarmerende til tusen :))))
    Toveklem:)

    SvarSlett