søndag 25. april 2010

Happy Award


Hurra!!! Fikk en koselig kommentar av Siri med dem flotte bloggen Familien vår

Vi har fått en Happy Award hos henne og det setter vi kjempe stor pris på!! Synes det er så koslig med disse hyggelige oppmerksomhetene der man faktisk får vite litt mer om personene bak de forskjellige bloggene.Denne awarden går ut på å fortelle 10 ting som gjør en glad! Før jeg røper hva som gjør meg i godt humør vil jeg  gjerne oppfordre alle våre følgere til å plukke den med seg og gjøre det samme!

1. Å våkne om morgenen av noen fnisende småtroll som kiler deg på nesen med en fjær...

2. Ha fri og tilbringe tiden sammen med mine kjære.

3. Å gi noen en gave man vet de virkelig ønsker seg.

4. Å gi litt av meg selv til andre, og vite at det blir satt stor pris på!

5. Å besøke foreldrene mine.

6. Når en av barna mine kommer inn på kjøkkenet med skitne hender og en nydelig bukett av         blomster som er plukket til meg!

7. Å være mamma  

8. Når mannen uventet kommer uventet hjem med kebab til meg...hihi

9. Å tørke klær på snoren i nydelig vårvær.

10. Å få uventet besøk av en god venninne.

Ja det var noe av de mange tingene som gjør meg glad, nå gir jeg stafettpinnen videre til dere og gleder meg til å lese om hva det er som gjør dere glad.

Thank you Siri!!

1 kommentar: