mandag 26. april 2010

Konfirmasjonsforberedelser

Søndag 2. Mai er den stoore dagen til vår eldste sønn, - han skal da konfirmeres. Ekstra stor stas er det at kullet hans er de første som skal konfirmeres i Vedavågen Kirke som ble åpnet i desember 2009. Vi er jo veldig stolte av den nye flotte kirka vår.




Nå koser jeg meg her på kjøkkenet med å lage kakepynt. Det blir en del kaker som skal lages til søndag og litt pynt må jo til... Nå er jeg så heldig å ha familie å venner som gladelig stiller opp med kakebaking, servering og ikke minst laging av Koldtbordet, det setter vi stoor pris på!
Til den kakepynten som ikke er av marsipan har jeg hentet oppskrift hos Grys kjøkkenskriverier, det er en fantastisk flott matblogg hvor jeg har hentet inspirasjon. Takk for at du deler med oss!
Ha en flott dag alle sammen, - nå skal jeg kose meg videre med forberedelsene..
Klem Anna!

4 kommentarer:

  1. Så mye fin kakepynt ! ♥ Gratulerer med sønnen som snart skal konfirmeres ! :)

    Giveaway inne hos meg om du vil.

    Ønsker deg en fin mandag videre, nyt dagen ! ♥

    Klem Anette

    SvarSlett
  2. Kjempe fin kake pynt! Kos deg med forberedelsene! Og ha en fin kveld.

    SvarSlett
  3. Ja da har du nok litt å holde på med når det er konfirmasjon til søndag
    Blir nok er flott dag.

    Kos dere

    SvarSlett
  4. Så utrolig mye flott akkepynt du hadde laget, dette er snop i øynene til en kakemoms som meg ja... Gratulerer så mye med konfirmant i huset :o)

    SvarSlett