fredag 3. september 2010

En herlig nettbutikk..

Jeg har vært litt på jakt etter stoff den siste tiden, og har letet litt på nettet etter det litt spesielle. Helt tilfeldigvis kom jeg over nettbutikken Tamo
Her har dem de nydeligste stoffer og masse annet til hus og hjem! Absolutt vært et besøk! I dag kom pakken min i posten og jeg ble ikke skuffet over innholdet for å si det slik! Her kommer jeg nok til å snope litt igjen...
Minstemann i huset ble også fortryllet i disse søte stoffene og lurte på om hun kunne få en kjole... Klart hun kunne! Nå henger den klar på rommet hennes, slik at hun kan ta den på seg når hun våkner! Håper Åsa blir fornøyd! (hun hadde sikkert blitt fornøyd uansett, bare det var lilla, rosa og bambi....hihi)


Det lilla stoffet er fra Stoff og Stil, resten er fra Tamo
Ønsker dere en finfin kveld, med eller uten kjole.... ;-)

2 kommentarer:

  1. For en energi!! Jeg blir skikkelig imponert!! Det eneste jeg mangler nå er en jente til de nydelige kjolene deres! Med 2 stk Emil i Lønneberget i hus er det dårlig stellt med pynting og kjoler. Her går det mer i sagge-bukser og skateboard. Da er det jammen godt med noen tantebarn jeg kan "snope" litt til av og til :-) Ha en fortryllende deilig helg!

    SvarSlett
  2. Så løye!!! Eg var akkuom der itte tips fra ein aen blogg :o) Komme definitivt te å legga turen innom der når lønna komme ;o)

    Nydelig kjole så eg e sikker på at komme te å falla i smak.

    Det hadde forresten vore kjekt om du hadde kikka innom min Give Away: http://kreativimpulsiv.blogspot.com/2010/09/la-oss-sttta-smykkas-sitt.html

    Eg e generelt veldig imot å reklamere for egen Give Away på denna måten, men det e for ein så god sak at eg lar alle prinsipper fare... :o)

    SvarSlett