søndag 2. januar 2011

Herlige bokser

God kveld alle sammen. I dag har vi ryddet vekk Jula her i huset, og jeg tenker det er mange av dere også som har hatt en rydde/vaske dag hjemme. På en måte syns jeg det er vemodig, men aller mest synes jeg det skal bli deilig å komme i gang med hverdagen også. Vi i AnnaJohanna gleder oss til å ta fatt på et nytt og spennende nettbutikk år! Har lyst til å vise dere disse boksene fra Svenske Dixie. En er til vaskepulver og en er til oppvaskemiddel/tabletter. Jeg har sistnevnte selv under vasken på kjøkken. Jeg har små barn som elsker å utforske, så med denne boksen med lokk, ligger middelet litt tryggere...(Ikke særlig kuult å ha oppvakemiddel strødd utover halve kjøkkengulvet..hihi)
Etterhvert har vi fått et ganske stort utvalg i bokser i nettbutikken, ønsker du å ta en titt kan du trykke her. 


3 kommentarer:

  1. Godt nytt år! :)
    Så flotte bokser!

    Klem

    SvarSlett
  2. Hei!
    Så kult at du digger vignposene til LilleLille:)
    Bestill gjerne en og du vil ELSKE den!!

    Godt nytt år!

    SvarSlett
  3. Vognpose skulle det selvfølgelig stå:)

    SvarSlett