onsdag 27. januar 2010

Den store bake-dagen..

I morgen blir lillesøster 4-år og siden jeg har fri fra jobben i dag, baker jeg og jentene kaker til i morgen. Jubilanten har klart egne meninger om hvordan kakene skal se ut, men uheldigvis for henne er ikke mamma noen tryllekunstner på kjøkkenet. Men vi har nå blitt enige om:

- Rååååsa skumkake med hjerter på
- Sjokoladekake
- Snickerskake
- Bløtkake
Så da får vi prøve så godt vi kan...:p
Jeg legger med noen bilder av bursdagskaken hun hadde ifjor...

Lillemor var strååålende fornøyd!!
Jeg kan desverre ikke skryte på meg at det er jeg som har tryllet fram disse.. Jeg hadde hjelp av en fantastisk flink dame som kan lage det meste.
Her på Vestlandet har det begynnt å regne i dag, så nå er snøen på vei bort, synes det har vært fantastisk å hatt skikkelig vinter for en gangs skyld, men nå må jeg innrømme at det skal bli godt å få bort snøen...
Nei, nå må jeg gå å vaske to hoder...;-)
Ha en strålende onsdag alle sammen!!
Klem Johanna

1 kommentar:

  1. Åh - gleder meg til å se den råååsa kaka - i juli blir snuppa mi 1 år og da blir det.....rosa:-)

    SvarSlett