søndag 3. januar 2010

Godt nytt år!!



Jaja, da var Jula ryddet bort og stuet på loftet for denne gang, og jeg sitter igjen med de gode minnene om Jula som er forbi og året som har vært. Jeg ser fram til å starte på et nytt år og 2010 ligger foran meg med blanke ark og fargestifter til. *Gleder meg*

Som mange andre har også jeg nyttårsforsetter og i år som ifjor skal jeg prøve å leve opp til dem så godt som mulig. Selv om jeg ikke alltid er like flink, har jeg iallefall tenkt over saken og ønsker å forbedre meg.
Det som står øverst på lista dette året er :

* Bli flinkere å faktisk gjennomføre de tingene jeg har lyst å gjøre.

* Ta mer vare på vennene mine.

* Bli mer sosial.

* Se det positive.

Jeg er heldig, har det meste jeg kan ønske meg og har alle forutsettninger for at 2010 skal bli et godt år.

Ønsker dere alle et fantastisk og minnerikt nytt år!!!


Klem Johanna


Hva er ditt nyttårsforsett?

1 kommentar:

  1. For ein fantastisk blogg dykk har! No gledar eg meg til å besøke nettbutikken! :)

    Hjartleg takk for kjekke kommentar på min blogg. Det gjorde meg kjempeglad! :D

    Godt nytt år!

    SvarSlett