torsdag 21. januar 2010

Nytt rom




(Tapeten til den ene veggen)

Jeg har lenge gått å "mast" at vesla må få sitt eget rom, - uten at det har skjedd så¨veldig mye...
Nå er Lillemor 16 mnd, å hun ligger fremdeles på samme rom som oss..
Vi har jo dette gamle huset som vi har god plass i , men vi mangler nå et rom til vesla. Vi har en stor gang oppe som det godt går an å lage et soverom i.
Jeg har prøvd meg på en del motivasjons tiltak for å få i gang han far, - med lite hell denne gang. Det er mye arbeid å lage dette rommet, - en varmepumpe må flyttes, - et vindu må settes inn og 2 vegger og en dør skal opp. MEN denne gangen fikk jeg hjelp i fra uventet hold;- en alliert i familien -Lillemor! JUHUU! Nå har hun hatt våken netter i en måneds tid, og skal si det har hatt effekt:
Veggene og døra er satt opp, det er sparklet og nå har vi vært å kjøpt tapet :-))) ( Hvit til 3 av veggene og rosa til en vegg) Så i løpet av helga er det nok ferdig. Trallalla....

Anna

3 kommentarer:

  1. fantastisk søt tapet. gratulerer med nytt rom i hus.

    SvarSlett
  2. Tusen takk for koselig kommentar! Jeg digger bloggrammen du har! kjempegøy med disse søte fuglene :)
    Hilsen fra Pillepalle

    SvarSlett
  3. Hihi, eg må le.. fekk fart på seg då altså:P Nydelige tapet du har kjøpt til dokkemor! Glede meg te å komma å sjå rommet nas:-)

    Ønske deg ein herlige kveld og ei søvnfull natt!

    Søs

    SvarSlett