søndag 31. januar 2010

Vakre Bremen

I neste uke reiser vi på tur til Bremen. Gurimalla hvor jeg gleder meg :) Vi har aldri vært der før, så nå sitter jeg og koser meg å surfer på nettet for å finne mest mulig informasjon om hotellet, flyplass, transport og hvilke attraksjoner vi skal besøke. Jeg liker å være forberett, føler vi får mer ut av turen når vi slipper å finne ut av ting der nede :)
Vi kan ikke mange ordene tysk, så dette kan bli riktig spennede...

Legger med noen flotte bilder jeg fant på nettet.

Jeg er veldig takknemelig for tips!

Ha en flott søndag!!

Klem Johanna






3 kommentarer:

  1. Heisan! Er innom den fine bloggen din for første gang. Her var det mye fin inspirasjon å hente! Kommer gjerne igjen som følger.

    Velkommen inn på min blogg også!

    Ønsker deg en glad søndag og god tur til Bremen!

    Hilsen fra
    Anette Willemine

    SvarSlett
  2. Kos dere mye på turen! Alltid kjekt og spennende å reise til nye steder!!

    SvarSlett
  3. Hei
    Meldte meg på give away hos dere, men glemte å si at jeg også har en give away på gang og at dere gjerne kan delta:-)

    SvarSlett