mandag 22. februar 2010

Dagen i dag...

Da var roen senket seg i heimen og jeg skal snart kose meg med dagens avis.. Jeg og jentene har hatt en koslig 1.dag i vinterferien dag i dag. På formiddagen var det ganske så surt ute, så da ble det guitar-hero og leking inne. På ettermiddagen var vi så heldig å få besøk, det var så koslig atte :) Senere var vi på middag hos pappa (ja, idag også) han disket opp med lapskaus! Ellers så har vi vært ute i snøen og lekt med Kira, hun elsker rett og slett snø! Er så morsomt å se på for hun er jo så liten at hun må hoppe for å i det heletatt komme seg fram! Kvelden avrundet vi med Lillefot og vennene hans. Resten av kvelden skal jeg bare gjøre ting jeg har lyst til, lese, se tv og blogge...Kose meg!
Hvordan har din dag sett ut?


Ønsker dere alle en trivelig kveld!!



Johanna

Kira som leker i snøen...

5 kommentarer:

  1. Unner det virkelig litt kos i kveld.. Innholdsrik dag og mange barn å ta vare på.. Jeg sitter her alene i stua med pcen i fanget og tvn på.. Det er så deilig.. Yngste sover, eldste er på overnatting og mannen på jobb.. Må ta vare på slike rolige stunder.. I kveld skal jeg se på Couger town uten avbrytelser;) Kos deg videre..
    Klem :)

    SvarSlett
  2. Hei på deg ,igjen :)

    Det begynner 21.30 på TvNorge... Morsom serie :)

    SvarSlett
  3. Koselig dag dere har hatt.
    Nydelig hjem søstra di har.
    Ser du har vært til London. Vi skal dit på april har aldri vært der før. Har du tips ?
    Jeg har fri dag fra jobb i dag,så jeg har i grunn gjort det jeg har jatt lyst til i hele dag.
    Nå skal jeg se krimmen på tv2.
    Ha en fortsatt fin kveld

    SvarSlett
  4. Tusen takk for tipsene.
    Vi og liker og gå i museum,så tipsene passet kjempebra.
    Ha en forsatt fin kveld

    SvarSlett
  5. ah - misunnelig! jeg også vil ha vinterferie!! kos dere masse! :)

    SvarSlett