onsdag 10. februar 2010

Dagen i dag og min nye favoritt...

Hei på dere og god kveld alle sammen!
Idag har jeg tilbringt dagen med å jobbe på AnnaJohanna. Det å drive nettbutikk er utrolig gøy, men det er også mye arbeid som må ordnes. Utrolig mange tråder bak kulissene (les nettsiden) som må trekkes i, utallige telefoner som må tas, ting man må sette seg inn i osv osv. Så i dag har jeg og Anna hatt en lang liste vi har gått gjennom. Det er utrolig gøy da, å drive nettbutikk med sin favorittsøster, kanskje den eneste søsteren, men dog den beste!
Lykken er å stå å behandle ordrene som kommer inn, pakke de og sende de avgårde, da koser vi oss skikkeligt:-)
Å bestille inn varer fra leverandørene er sukker for to handlelystne som oss..hihi... Nå har vi blitt forhandler av Smallstuff og venter inn varer fra dem om et par uker. det gleder vi oss til!!!
Nå har jeg komt hjem til meg selv og på veien stakk jeg innom en venninne for å hente min nye private favoritt.
Jeg er ekstra heldig fordi min venninne har egen hudpleiesalong, hun har introdusert meg for de produktene hun bruker og jeg er frelst!


Jeg har fått meg en helt ny favoritt parfyme. Arôme Tonic fra Decleõr
Den har en nydelig, frisk duft av hele 15 aromatiske planteessenser
uten kunstig parfyme og gir energi både til
kropp og sinn. Planteingrediensene virker fuktighetsgivende,
rensende og beroligende på huden. Å hvem kan ikke trenge det i en travel hverdag?

For å lese mer om Decleõr sine produkter kan du trykke her

Jeg har lyst å starte en aldri så liten utfordring her og nu og regner med dere tar den på strak arm :)

Hva er din favoritt duft nå for tiden?



Ha en super kveld!!!
Klem fra Johanna

7 kommentarer:

  1. Heidu(dere)! Så superkoselig at du ville følge meg, you make my day altså! ;)
    Og min faorittduft er SPORT by Jil Sanders! Mmmm...

    SvarSlett
  2. Å så deilig med en venninne som driver egen hudpleie salong! Min favoritt om dagen er Sans! Veldig fornøyd med den! Klem

    SvarSlett
  3. Takk for koselig kommentar inne hos meg! :) Høres artig ut å drive nettbutikk, jeg tar en tur inn og ser på butikken deres nå jeg.:)

    SvarSlett
  4. Høres veldig gøy ut, og jeg synes dere er superflinke innkjøpere!!:) Jeg er litt kjedelig når det gjelder parfyme, holder meg til Clinique sin "Happy" år etter år. KJøper noen andre innimellom, men bruker stort sett min kjære Happy:) Ha en fin kveld! Klem Heidi

    SvarSlett
  5. Høres fantastisk morsomt ut å drive nettbutikk. Dere er flinke!!!
    Favoritt parfymen her er Tova. Den har jeg brukt i mange år, og finner ikke noen som vipper den fra 1. plassen ;DD

    Siri

    SvarSlett
  6. Hei☺
    Min favorittduft for tida er so lite duft som muleg...mine gravide hormon har bestemt det☺☺

    Ligg nåke til deg i bloggen min☺

    Klem M ♥

    SvarSlett
  7. Yummy! Bruker ikke parfyme, men den hørtes virkelig god ut :)

    SvarSlett