lørdag 6. februar 2010

Fantastisk tur


Ja, da var jeg hjemme igjen etter en fantasisk tur til Bremen. Det var min første gang i byen og kan anbefale den på det varmeste! Bremen er kjendt som Nordvest-Tysklands pulserende hjerte og hjembyen til de verdenskjente bymusikanter. Plassen har mange ansikter, en storby med alle fasetter – historie, tradisjon, high tech, vitenskap og romfart forenes til et nytt, innovativt totalbilde. Her er det mer en nok å henge fingrene i gjennom en langhelg! Vi fikk bl.a. med oss Universitum, Bremen Classic Motor Show, Besøk i en fantastisk kirke, og masse masse masse shopping! Nevnte jeg at vi har storkost oss.....hihi.
En STOR takk til Anna og mine foreldre som har vært barnevakt. Tusen tusen takk!!

Idag skal vi i barnedåp til en fantastisk prinsesse som jeg og Anna er grandtanter til.

Jeg gleder meg!

Ønsker dere alle en flott søndag!

Klem Johanna

1 kommentar:

  1. Heisann.
    Så koselig med barnedåp. Hørte at at tippa også hadde kost seg i dåpen :)

    Her har gullet fremdeles magesjau, og i kveld har hun feber også, så i morgen blir det nok legen igjen. Håper det gir seg snart..

    Når du skal lage "skjulte linker" merker du teksten som skal linke, og trykker på "hyperkobling-knappen" på verktøylinja. Da kommer det opp en boks som du legger inn web-adressen i. Enkelt og greit :)

    SvarSlett