fredag 26. februar 2010

Kanskje ikke så galt å bli 40 likevel.....




40- års dagen er vel ikke noe en ser så veldig frem til.. Ja, ja nå er jeg blitt 40, - og det kjennes ikke så forskjellig i fra 39.. faktisk så er det ikke så galt i det hele tatt..
Dagen ble feiret med åpent hus, det var Kjempe koselig! Her var det folk fra kl 11 om formiddagen til 11 om kvelden, jeg er helt rørt over hvor mange som kom, og over alle hilsener jeg har fått!
Ble en del gaver og blomster også, Tuusen takk alle sammen!
Masse flotte blomster!

Jeg er så heldig å ha en god venninne som er konditor. Hun lagde smørbrød for meg å bakte nyyydelig ( som alltid!) marsipankake.



Dagen etter reiste vi til London sammen med guttene, det var en vellykket tur. Guttene fikk den i julepresang av oss, så det var de som fikk velge utfluktene. For å feire meg valgte de å ta meg med på en Vitnamesisk restaurant, det var kjempe god mat og en ny opplevelse for meg.
Ha en fortsatt Nyydelig Fredag alle sammen!
Anna

8 kommentarer:

  1. Grattis med overstått ! 40 er en fiiin alder,
    synes faktisk det var verre å fylle 30 enn 40 år :-)

    Ønsker deg en fiiin helg !
    klem, Nostalgia

    SvarSlett
  2. Gratulerer med vel overstått, er helt enig med Nostalgia, det var mye verre å bli 30. Nå er jeg kommet over 50 og det gikk bra det også:)
    Ha en fin dag.
    klem fra marilyn

    SvarSlett
  3. Gratulere med overstått☺ Høyrest ut som du har hatt ei koseleg feiring☺

    God helg☺

    Klem M ♥

    SvarSlett
  4. Jeg gleder meg til det blir min tur... Har bare en liten mnd igjen... SÅ kjekt at så mange kom på dagen din, og ikke minst Londontur.. Høres helt topp ut :) :)
    KLem

    SvarSlett
  5. Hei, hei, og velkommen etter til de glade 40 årene ;o)

    Så koselig å treffes på facebook også!!!

    Ha en super helg!

    Klem fra Hildegunn

    SvarSlett
  6. Høres ut som det var greit å bli 40 ja, dessuten - alternativet er så mye mye verre. Derfor bør vi feire oss selv HVER bursdag :-)Bør vel selv begynne å planlegge en aldri så liten markering av bursdagen min også, krever jo litt planlegging:-) Elsker planleggingen og ordningen like mye som selve festen:-)

    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  7. Gratulerer masse med dagen som har vært:) 40 er kjekt:)

    SvarSlett