mandag 8. mars 2010

Hurra! Award!


God morgen alle bloggedamer!

For en herlig start på dagen! Vi har fått en Sunshine Award hos Lykkelig som liten. Tusen takk, det setter vi kjempe stor pris på!! Ble skikkelig glad jeg nå på morrakvisten! Lykkelig som liten har en herlig blogg som alltid er like hyggelig å titte innom! Anbefaler alle et besøk.

Med denne awarden følger en oppskrift som lyder:

The sunshine Blog Award is awarded to bloggers whose positivety and creativity inspire other in the blogworld. The rules for accepting the award are:

1. Put the logo on your blog or within your post

2. Pass the award to 12 bloggers.

3. Link the nominees within your post.

4. Let them know they recieved this award by commenting their blog.

5. Share the love and link to the person from whom you recieved this award.


Jeg vil gjerne spre litt solskinn videre til alle bloggere, men idag ble det disse 12 :
























Og sist men ikke minst :




Ønsker dere alle en strålende tirsdag!!


Klem fra Anna & Johanna

3 kommentarer:

  1. Nei, så koselig, nå ble jeg glad:) Syntes du/dere har en koselig blogg også.
    Ha en fin dag.
    Solskinns klem fra marilyn

    SvarSlett
  2. Så koselig at du fikk en god start på dagen da :) Er deilig med litt solskinn på morran :)

    Ha en nydelig tirsdags kveld:)
    Klem Tina

    SvarSlett
  3. Nei har jeg fått denne denne ♥ så nydelige dere er, det må ha gått meg hus forbi denne gangen (litt mye her og ting har gått litt i surr den siste tiden. )


    Tusen tusen takk *snufs*

    SvarSlett