mandag 15. mars 2010

Hurra!!! Jeg har fått gave fra min hemmelige venn:)

Juhu!! Når jeg kom hjem fra jobben i dag, lå det en pakke og SMILTE til MEG i postkassen!! Det var pakke fra min hemmelige venn. I spenning pakket jeg opp konvolutten og gjett hva jeg fikk :

Nyyydelige håndlaga innesko :

De var deilige å ha på og passa perfekt!! De er allerede flittig i bruk. De er laga av Ida Linn, går ut i fra at det er navnet på min hemmelig venn. Jenta mi var så begeistra for hun heter også Ida og er 5år, hun klarer å lese navnet sitt og synes dette var stoor stas. Jeg er veldig nysgjerrig på hvem du er:) :) Skal nok følge litt med..hihi

Oppi pakken var det også en pakke med 4 påskesjokolader med nusselige kaniner på, jeg ELSKER sjokolade så den forsvant vist før blitzen gikk av.... :)
Det var også en pakke med lekkre servietter og et fint kort med motiv av en av favoritt kunstnerene mine!! Snakke om å treffe spikeren på hodet.

Tusen millioner takk for gavene min hemmelige venn!!! Jeg ble helt rørt over hvor mye du har lagt i gaven!! Du skal vite at den blir satt stor pris på!!
Kjenner jeg er i strålende humør, en stor takk til Tulip også, som stelte dette istand. Bra tiltak!!

Dagen i dag har jeg tilbragt på kontor jobben min, etterpå gikk turen til Rema 1000 også var det middags-laging. Nå leker småjentene med prinsesse playmoen sin mens de venter på at yndlingsbarnevakten skal komme å leke med dem. Vi er så heldige å ha verdens beste barnevakt, en nydelig jente på 16år som vi er såå glad i alle sammen. Hun har passet jentene siden hun var 11år.

Det er herlig sol her på Bømlo idag og tenkte jeg ville vise dere noen bilder jeg tok mens jeg ventet på at potene skulle koke...

ENDELIG trampoline-sesong...

Lurifaks lurer på hva som står på menyen i dag.... (han ble veldig fornøyd da han ble fortalt at HAN skulle få pizzarestene fra helgen)

Etter å ha strikket og sladdret seg gjennom hele vinteren uten å nesten våge seg ut i det hele, var disse "tuttene" strålende fornøyde da de fant seg en grønn flekk idag...

Og sist men ikke minst, dette vakre synet!!

Ha en flott ettermiddag!!

Klem Johanna

13 kommentarer:

  1. Misunnelig på våren!!!!!!! Her i Molde snør vi inne... Kjempekoslig med overraskende gaver :)
    Ha en fin dag :)
    Klem Siv JAnne

    SvarSlett
  2. Heldig er du. Slike har jeg lyst å prøve å lage men... må bli ferdig med litt annet.
    Har skjønt at det er ikke bare å begynne på noe nytt..

    Ha en fin ettermiddag.

    Klem ♥

    SvarSlett
  3. Heldiggris, de inneskoene var fine ! ♥

    Ha en herlig mandag videre ! :)

    Klem Anette

    SvarSlett
  4. Så heldig, da! Flott gave du har fått! :)

    Klem

    SvarSlett
  5. Her i Trøndelag er det laaaangt mellom grønnflekkene, og våren ser ut til å vente på seg...

    Flott gave fra hemmelig venn (grønn av misunnelse ;))

    Ha en fortsatt fin dag...

    SvarSlett
  6. Så gøy med hemmelig venn:o)) Og så mye fint du fikk, de tøflene var jo bare herlige ♥

    Ha en kos kveld!

    Klem Line

    SvarSlett
  7. Å så fine de var:)
    Nydelige ballerinatøfler!

    Klem

    SvarSlett
  8. Så flott gave du fik da!!
    Ja det var moro med denne hemmelig venn runden!!
    Tøflene var jo kjempe søte!!
    Klem Mona

    SvarSlett
  9. Flott gave du har fått, jeg venter fremdeles på min.
    Måtte smile av tippene på trampoline, det var skjønt.
    ha en fin kveld.
    klem fra marilyn

    SvarSlett
  10. Heisann :)

    Så glad når jeg ble når jeg kom inn her idag :) Herlig at jeg klarte å matche tøflestørrelsen perfekt :)

    Jeg kan jo gi noen hint da
    1. Jeg har blogget siden oktober 2008
    2. Jeg bor i Bergen
    3. Jeg signerer alltid med Ida i bloggen
    4. Jeg har to gutter, Christoffer og William
    William sin fødsel ble nøye dokumentert på bloggen i februar 2009 :)
    5. Jeg skriver mest om interiør, og har en litt blandet stil av retro, gjenbruk, hvitt og romantisk
    6. Er en lidenskapelig amatør syerske, heklerske(?) og alt annet kreativt
    7. Bloggen min begynner på pu........x.blogspot.com

    Den siste var kanskje litt vel avslørende ;-D

    Ha en fin kveld!
    klem fra din hemmelige venn ;-D

    SvarSlett
  11. Grønt gress jo!!! Finner ikke en eneste flekk her rett utenfor Bergen=( *lengter virkelig etter vår nå ja*

    Utrolig fin og koselig pakke du fikk i posten=)
    De inneskoene så jo bare herlig ut!
    Ønsker dere en super uke, med SOL;-)

    SvarSlett
  12. Hei :)
    Så flott en gave :)
    Kjenner Ida,verdens snilleste!!!!!
    Elsker bloggen hennes:)

    Koselig blogg du har :)

    Ha en fortsatt fin dag.

    Klem Siw

    SvarSlett