onsdag 10. mars 2010

Jentene på Bytur!

I går hadde vi en Perfekt Dag! Vi hadde bestemt oss for å reise til Stavanger, jeg Johanna og Lillemor. Johannas jenter hadde ikke særlig lyst til å bli med, så de var hos Mormor & Moffi. Der de forøvrig hadde det mildt sagt Strålende...
Vi reiste ganske tidlig for vi ville rekke over mest mulig. Første stopp var på Madla; Hos en Kusine som har en Fantastisk Butikk; GJERDES JULE-GLEDE! Her finnes mange lekre & unike skatter til en veldig rimelig pris. Se hva jeg falt for:


Håndlaget!! Søte små forkleer til Lillemor! Fant ut at det var veldig greit når hun skal være ekstra fin med kjole i selskaper og slikt..
Se hvor skjønn Vesla er med det på seg...

Og det til 79,- ja du leste rett. Helt utrolig! Hvert eneste et er helt unikt. Jeg måtte bare ha 2 ( nesten så jeg angrer at jeg ikke kjøpte flere..) Ja, ja blir vel ikke så lenge til neste tur


Lillemor fikk sitt første Påskeegg, et akkurat passe stort som ikke kan knuses, og servietter til meg selv. Hvis du er e nærheten anbefaler jeg absolutt et besøk til denne unike butikken. Adressen er: Madlakrossen 12, 4042 Hafrsfjord.
Etterpå bar turen ut til Ikea, der fylte vi (hver krinkel krok..) opp bilen med varer. Kjempesalg! Dumt vi ikke hadde plass til mer i grunn..
Dagen ble avsluttet med et besøk hos en annen kusine; Siddismamma.Hun og mannen har kjøpt seg en nyydelig gammel villa. Veldig kjekt å bli inspirert av slike kreative personer som får til ting! Ta en kikk innom bloggen hennes, masse fiiine ting og tips! Vi hadde en helt kanon kjekk dag, -og ikke nok med det,men da vi kom hjem var det kommet varer fra Rice! Snakk om Perfect!
I dag skal jeg kose meg med å pakke ut varer oog rydde litt på "butikken.
Ha en fantastis dag alle Bloggevenner!
Klem Anna.

2 kommentarer:

  1. Høres ut som dere hadde en flott dag:)
    For noen nydelig forklær, skulle hatt sånne til prinsessene.
    Klem fra marilyn

    SvarSlett
  2. I alle dager. 79 kroner!! ??
    De var kjempefine!
    Skjønner at dere hadde en nærmest perfekt dag igår, med shopping først og esker ankommet med ting fra Rice. Hmmm..lurer på hva det kan være der jeg ;)
    Men så synes jeg da virkelig disse kjøkkenredskapene i innlegget nedenfor er skjønne også jeg da. Kanskje jeg bestiller "hele pakka". Det var jammen ikke dyrt heller!
    Har dere prøvd dem selv ? holder de mål, og tåler de oppvaskmaskin ?
    Klem,Line

    SvarSlett