torsdag 15. april 2010

Fødselsdagskalender


God kveld alle sammen. Ja da var jeg vel hjemme igjen etter Stavanger turen min. Borte bra, men hjemme best! Men kommer hjem en smule visere enn da jeg dro, så det må da være bra...

Ikveld tenkte jeg at jeg ville reklamere litt for denne søte fødselsdagskalenderen fra Blafre. 

Med denne skjønne kalenderen holder du lett orden orden på bursdagene. Den har 12 forskjellige motiv og kan brukes år etter år. 

Super presang til noen du er glad i, de som har de meste eller rett og slett en herlig drops til deg selv!
Kalenderen måler 36x12 centimeter og er trykket på tykt og matt papir.

Den koster 159,- og du finner den i nettbutikken.

Ønsker dere alle en flott kveld videre!!
Ps! Har nettopp sett andre del av "Alt for Norge" fantastisk kjekt program, mye humor, glede og entusiassme!! Et program å bli i godt humør av rett og slett!!

Klem Johanna

1 kommentar:

  1. Gleder meg til å få min på veggen!!=)=)=)

    Søte bilder i forgje innlegg, noen herlige jenter du har!:)

    God helg!!=)

    SvarSlett