fredag 21. mai 2010

Søte Rice vesker til en herlig pris!!

Heisann alle sammen, i dag har vi lagt ut noen søte Rice vesker i nettbutikken. De er store, gode og rommer utrolig mye. Praktiske bl.a. til shopping, trening, som stelle- veske eller på stranden. Det beste av alt er prisen 195,- De finnes i rosa og lyseblått og har et herlig blomstermønster. Her lukter det sommer folkens!!
For å sikre deg et eksemplar eller to, trykker du her... 
Minner om GiveAwayen vi la ut i går, der du kan vinne 1-års abonnement av Vakre Hjem & Interiør. 

3 kommentarer:

  1. Takk for hyggelig kommentar.
    Dette var fine vesker. Synd at jeg har pålagt meg selv kjøpestopp på den fronten. Litt dilla og da hoper det seg fort opp.

    Joda, har vært på Åkresanden. Nydelig plass. Hadde et lengre blogginnlegg derfra i fjorhøst ;)
    Mine foreldre er på Vea nå og har rapportert en del ok vær, men badetemp er det neppe enda, hehe. Ønsker dere en fin sommer, fordi dere fortjener det :) God Pinse også.

    SvarSlett
  2. Hei til dere
    Takk for hilsen i bloggen min, det var koselig. Fint at dere la igjen et spor, for da fant jeg bloggen deres. Legger meg til som følger og bloggen i blogglisten min, så finner jeg den igjen. Fortsatt god pinse. Klem fra meg

    SvarSlett
  3. Så koselig at dere vil være med på give awayen min! :)

    Ha ei fin pinsehelg!
    Klem

    SvarSlett