fredag 11. juni 2010

Foreldremanualen

I dag har vi lyst til å gi litt kreditt til Toril og Anette som er forfattere av bloggen Foreldremanualen. Som småbarnsforeldre er vi ivrige etter å få tips om både det ene og det andre, og jeg er så og si innom siden deres daglig for å høste ny "kunnskap". En av mine favoritt-tema er Barnebursdager og jeg lo så jeg nesten datt av stolen da jeg leste om innslaget om Bæsje-bursdag. Jeg bare måtte vise bildene til barna mine og det var den KULESTE bursdags-festen de hadde sett. De ville selvfølgelig også ha en slik fest, men jeg tror vi får nøye oss og se på bildene i denne omgang!
Morsommere hverdag er også noe jeg leser og har benyttet meg av.
Tips til barneklær, gaveideer og interiør er også ting som opptar meg. Synes det er gøy å oppdage nye ting, slik som disse tøffe tannkremhodene, de hadde GARANTERT falt i smak her i heimen!!
Foreldremanualen er også å finne på Facebook, og akuratt nå har de et stort Gavedryss med mange flotte premier de skal dele ut når de når 1500 medlemmer i gruppen.
Alt du trenger å gjøre for å delta i trekningen, er å legge igjen en kommentar på siden deres, trykk her for å kommentere.

Anette og Toril blir nok kjempeglade dersom du ønsker å invitere dine venner til å følge dem via Facebook! (og jo raskere blir målet nådd = færre kommentarer = større vinnersjanser!) ;-)
Så er du småbarnsforeldre vil vi absolutt anbefale å titte innom sidene deres!!

Ønsker dere alle en flott fredagskveld!! Det er trave tider hos oss, i morgen skal vi på stand og det GLEDER vi oss kjempe mye til!!

Hilsen Anna og Johanna
Bildene er lånt fra foreldremanualen.

2 kommentarer:

  1. Oi oi oi :)
    Og hei på dere :)
    Tusen takk for ett kjempe tips om denne bloggen :) Fikk så vidt sjekket litt, og den er genial :)

    Håper dere får en nydelig helg:)
    Klem Tina

    SvarSlett
  2. Heisann jenter!Skal jammen sjekke ut den bloggen, for jeg har jo to småjenter.Da trenger man alltid litt veiledning:)Lykke til på stand da, ikke at dere trenger det altså.Så mye fint som dere selger!Ha en glimrende helg!

    SvarSlett