søndag 27. juni 2010

Vakre Bømlo

Nå har vi vært nok en helg på hytta og stor kost oss, store og små. Vi har virkelig funnet vårt private paradis.


I dag har været vært strålende, så vi bestemte oss tidlig for å tilbringe dagen på sjøen. Her er vi under den ene broa. 

Her går vi gjennom Røyksund kanalen, der er det så vakkert at det tar nesten pusten fra en.

 På en slik fin sommerdag var det en del båter på sjøen, men alikevel kan en uten vanskeligheter finne sin egen "private" lille plass. Her er jo tusenvis av holmer og skjær. Vi gikk i land en ganske så øde plass hvor vi solte og koste oss.
Dagens fangst; 3 passelig store torsker. Blir en bra middag det til oss, - gleder meg allerede.

På vei tilbake; her ser vi hytta fra sjøen. (3.hus øverst fra venstre)
Vi har hatt en kanon helg og kan nesten ikke vente til fredag, - da reiser vi opp igjen!
Ha en fortryllende søndag alle sammen.

8 kommentarer:

  1. Nydelige bømlo :) Røyksunds kanalen høyrer eg til ...Det er der me fiska og bada kvar sommar og det er der foreldra mine bur!

    SvarSlett
  2. Vi har hytte på bømlo, men jeg bor på østlandet. Nå fikk jeg hjemlengsel, og ikke minst hyttelengsel til hytta på Bømlo. Nydelig plass!!!!

    SvarSlett
  3. Bømlo er koselig. Min morfar var fra Meling på Bømlo, så jeg tilbrakte hver sommer på Bømlo da jeg var liten. Heldige dere som har hytte der. Kos dere. Klem fra meg

    SvarSlett
  4. Fint på Bømlo! Vi har hytte midt mellom Bønlo og Fitjar! Nydelig! Må alltid en tur te Nillo på Skjeret! ;) (Brandasundet)

    SvarSlett
  5. Har alltid hatt lyst til å besøke Bømlo, har hørt det er så fint der. Men er like usikker som ved alle andre stadar om der verkeleg er noko å sjå dersom ein får styggevær.

    SvarSlett
  6. Nydeligt på Bømlo!har vore der fleire ganger,eg kjem frå Tysnes der er det like vakkert!og snart skal me ha ein stor festival me mange kjente folk Jahn Teigen,the hotters,kråkesølv,Donkebyboy,Wigwam;venke Knudson,A1,dde då blir det full fart heile helga frå 8-11 Juli.http://www.tysnesfest.no ein liten reklame hehe ha ei fin kveld klem

    SvarSlett
  7. så fantastisk med hytte ved sjøen!! Det drømmer jeg om.... men enn så lenge koser vi oss på fjellhytta vår. Kjekt det også!

    Nyt dagene hjemme, tiden går fort -plutselig er dere tilbake i deres private paradis! :)

    SvarSlett