søndag 1. august 2010

En ekte skatt!!

Faren til mannen min eier en øy utforbi Bømlo, i sist uke tok vi turen ut. Mens mannen min kikket etter hjort og hentet bildene på viltkamera han har der ute, benyttet jeg anledningen til å gå på skattejakt i de gamle bygningene som står igjen der ute. Et sjøhus, et gamelt bakehus og et fjøs gikk jeg gjennom. Jeg fant noen flotte rammer, som Anna holder på å lage Shabby oppslagstavler av (gleder meg til å blogge om resultatet) samt disse flotte gamle vinduene, de måler 119 x 39cm og glasset er helt i alle rutene. Min bedre halvdel forsto ikke helt vitsen i å hale og dra på slikt "søppel" over haug og hammer og en lang båttur, men han skulle bare vist... Jeg har vært på jakt etter slike ruter lenge, så jeg ble kjempeglad når svigers sa at jeg selvfølgelig kunne få dem og at det kansje var flere der de kom fra.

Jeg er ikke helt enig med meg selv hva jeg skal lage ut av dem ennå, men siden jeg bare trenger 2, så selger jeg 2 av dem. Så er du interessert, send en mail på post@annajohanna.no , første mann til mølla!

Jeg ble så ivrig at jeg ikke hadde tid til å tørke støvet av dem før jeg blogget, sjekk de sjarmerende detaljene.

Bilde 127 Bilde 128 Bilde 129

Bilde 126

Ønsker dere en fin søndag!

Klem fra Johanna

6 kommentarer:

  1. Har sent deg en mail... kjempefine vinduer!

    SvarSlett
  2. Dei var kjempefine! Kjekt med sånne skattejakter!! Klem frå Solveig

    SvarSlett
  3. Kjempefine vinduer. Vi har også en del på butikken, fine til mangt!

    SvarSlett
  4. Har ikke åpent i morgen, men jeg er der og maler på ettermiddagen, og da må du bare komme innom! Hvis du vil være sikker på at jeg er der, så ring eller send en meld. Kontaktinfo på bloggen.

    SvarSlett
  5. Må tenke litt på det... (les øvertale mannen i huset ;), so hvis noen andre vil kjøpe de, så selg!
    Hilsen, margitta

    SvarSlett
  6. Åå, heldige du!! Jeg vil veldig gjerne kjøpe slike vindu, men regner med at jeg bor for langt unna???? Er vel ikke enkelt å sende disse??? Uheldige meg!!!
    Men vakre er de, kos deg med dine :o)
    Klem, Anne:)

    SvarSlett