fredag 13. august 2010

MarleneM i nettbutikken

I sist uke traff jeg og Anna på to damer som hadde noen utrolig stilige vesker. Når de gikk forbi sa jeg til Anna at en sånn veske MÅ jeg ha!! Litt senere på dagen kom vi i snakk med disse koslige damene og de kunne fortelle at veskene kom fra MarleneM, de er to tvillingsøstre fra Bergen som står bak merket, nemelig Maren og Lene. Vi var ikke sene om å ta kontakt me dem, og i dag en snau uke etter vi først så veska jeg bare MÅTTE ha, er noen av produktene deres å finne i nettbutikken vår. Hurra!! Ikke nok med at veskene er utrolig kule å se på, man kan vende vesken, så får man en helt nytt utsende! Ta turen innom nettbutikken vår for å kikke på de andre produktene vi har fårr fra MarleneM.. For å komme dit, trykker du her.

4 kommentarer:

  1. Å så nydelige! Tror jeg også MÅ ha en slik!

    SvarSlett
  2. Så fine de er!Herlig navn på dem også, en miks av navnene deres.Koselig:)Nok et godt tilskudd til den nydelige butikken deres!!!Ha en god fredagskveld:)

    SvarSlett
  3. De var kjempe fine:) Skal ta en tur innom og kikke nærmere på de ( selv om jeg liksom sparer litt penger for tiden til usa tur)
    Ha en fin helg.

    klem fra marilyn

    SvarSlett
  4. Hei igjen:)Går bra med vesla med armen, hun er en trooper!Tøffing, jeg er helt imponert:)God helg til dere begge!!

    SvarSlett