søndag 5. september 2010

Vimpler i nettbutikken

Disse søte vimplene er nå flyttet inn i nettbutikken. De er 2 meter lange og er laget i filt og aplikert med søte små prinsessekroner. Jeg har selvfølgelig sikret meg et eksemplar til min minste prinsesse, som hun har hengende på sitt nye rom! Vimpelen koster 99,- og du kan trykke her for å ta en nærmere titt.
I dag har vi hatt en FANTASTISK dag her på Vestlandet. Det har vært en deilig sommerdag og vi har kost oss på terrasesen på hytta til Anna samt vi hadde oss en tur ned til stranden. Det er alltid like populært for store og små unger å fange krabber, fisk og andre småkryp som finnes i fjæra.
Middag hos svigers har det også blitt og det er ikke å forakte :-)
Håper dere også har hatt en flott søndag!
Klem fra Johanna

2 kommentarer:

  1. Heisann dere:)
    Nydelige vimpler, virkelig prinsessemateriale:)
    Så herlig med strandtur, det er så herlig å ta med seg ungene til stranden.De kan jo holde på i timevis i vannkanten!Og jeg føler meg alltid så forfrisket når jeg kommer tilbake fra strandtur, det er noe med luft og saltvann tror jeg.Magisk:)

    SvarSlett
  2. Takk for koselig kommentar! Er ikke særlig flink å kommentere heller.. Prøver febrilsk og komme ut av bloggtørken også...!

    Jeg har heklet sammen lappene på baksiden med fastmasker. Legger dem rett mot rett og hekler sammen i kantene. De løse trådene syr jeg fast på baksiden, men er ikke helt fornøyd, syns det blir litt klumpete! Så må ty til min mor og høre om hun har en bedre idè ;) Har begynt på vognteppe i hvitt og rosa til en veninne nå, kommer nok bilder etterhvert!:):)

    SvarSlett