fredag 15. oktober 2010

Vaskerom VS Roterom

Av en eller annen grunn er vaskerommet vårt husets og ikke minst min skrekk... Vaskerommet er rommet som nesten alltid blir sirligt lås i famileselskapet i frykt for at noen skal klare å forville seg inn der. Tenker det er mange som hadde blitt "øvegidde" og noen kanskje nesten frydet seg litt hadde de sett sannheten om vaskerommet mitt. Utrolig hva rot som klarer å samle seg der, at vi ikke har garasje hjelper vel ikke akkurat på heller...Med 5 jenter og 1 bilmekaniker mann i hus er det ikke fritt for at det blir noen maskiner med klær i løpet av en dag, og jeg er NØDT til å entre rommet jeg liker minst....Hver gang jeg setter foten ned i vaskerommet tenker jeg at NÅ bør jeg ta meg sammen, bruker en del energi på å irritere meg på rotet ja. Men i kveld var det nok, istedet for å irritere meg i flere uker til, har jeg brukt 45 minutter på å ta i et tak. Så mine damer og herrer, kjære familie og venner : Ikveld er det MIN tur til å ha et ryddig vaskerom og med dette blogginnlegget er det hermed dokumentert at det faktisk har vært ryddig en gang ;-) I tilfelle det skulle bli tvil om et par dager....

Og siden jeg er i det gavmilde hjørnet i dag, skal dere få ta en snik-titt.
Sjekk ut den døde blomsten jeg satte ut i ren panikk, rett før jeg fikk finfint besøk.. hihihihi
Hvordan ser ditt vaskerom ut akkurat nå? 

10 kommentarer:

  1. Jeg driver faktisk å pusser opp mitt vaskerom nå. Noen bilder er ute og resten kommer når jeg får kjøpt ny benkeplate på Ikea. Er bare nødt til å få det rommet i orden. Vet alt om det, 5 barn i hus her og:-) Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  2. Hos oss er vaskerommet omdøpt til "Bomberommet"... Er en mye mer dekkende beskrivelse synes jeg... Ha en strålende helg!

    SvarSlett
  3. Haha ja det er nok noen som kjenner seg igjen ja. Jeg har faktik fått et veldig rydig vaskerom etter jeg malte og fikk flere skittentøyskurver, og en stor benk med plass til masse rot under, skjult av et forheng. jeg har til gode å legge det ut på bloggen. Må gjøre det snart.
    Uansett bra jobba, det er godt når det er gjort :)

    SvarSlett
  4. Vaskerommet er for lite
    Kleshaugen er for stor
    og ellers så er det nok rommet
    hvor skokrem og stålbørster bor

    Frysern må stå borti hjørnet
    en varmtvannstank like ved
    men resten kan jeg nok ta tak i
    og gjøre no seriøst med

    Litt kurver, litt spreke farger
    og esker til kluter og smått
    og littegrann arbeidslyst attåt
    så blir nok mitt vaskerom flott

    Men først må jeg få unna arbeidshelga :o)

    SvarSlett
  5. Jeg fikk ryddet vaskerommet mitt sist uke. Ligger et innlegg på bloggen min om hvordan det så ut, og hvordan det ble...nå ser det mer ut som det gjorde før jeg rydda igjen!

    SvarSlett
  6. jeg har et vaskekott! Og vet du at det faktisk er mulig å rote i høyden? Oppgitt trollmorklem :)

    SvarSlett
  7. Oi oi...tør ikke å ta bilde av det rommet.Jeg stopper stadig besøkende på vei inn i katastrofen pga.skam!
    Vi har kassen til skilpadden vår,samt dypfryser.
    Trasig babyblåfarge på veggene,mens lister og vinduskarmer er beiset brune,samt teakdører
    Det står også et høyskap malt i to grønnfarger med pålimt tapetbord der inne....skal jeg si mere? kan forsvare meg med at dette var der før jeg flyttet inn.
    Homsepatruljen ønskes velkommen;-))

    SvarSlett
  8. Har pusset opp vaskerommet mitt nå, heldigvis :o) Tidligere var det både klesvask, malerom og versted der inne, så ikke ut - kunne aldri la noen få titte inn der :(
    Men nå er det deilig og ryddig, jeg maler og roter i et annet rom.
    Klem, Anne:)

    SvarSlett
  9. Flink du har vært. Misunner deg som har et vaskerom, det har ikke vi...dvs. vi har skittentøyskurv og vaskemaskin på badet. DET kan jeg love deg støver MYE!

    SvarSlett
  10. A-a-akkurat NÅ? Å huff, nei det kan jeg ikke vise bilde av engang! Jeg har faktisk "ryddet" for vi skal få tørketrommel, og da måtte jeg få vekk alt det som vi har oppbevart i hullet dens. Og mens jeg ryddet der, ble det plutselig rotete i en svæær haug midt på gulvet. Forstå det den som kan. Hvor jeg skal rydde DEN haugen til, er faktisk et lite mysterium. Ikke har jeg en stor slagbenk på gangen jeg kan rydde (les kaste i panikk når det kommer noen) alt oppi heller. Den står i butikken... Hmm, kanskje den burde få flytte hjem igjen? For vinteren iallefall...

    SvarSlett