lørdag 30. oktober 2010

Velkommen til åpent lager i morgen.

Frem til Jul har vi i AnnaJohanna åpent lager 2 ganger i uken.
Onsdag 11-17 som før og så velger vi en dag vi håper kan passe for de fleste, søndager 15.30-19.00
Så da håper vi enda flere får mulighet til å stikke innom å handle fra vårt lager.
Tusen takk til dere som allerede har tatt turen, det er alltid så koselig!
Er nå litt kjekt å se og ta på tingene også, kanskje er noe finere i virkeligheten og kanskje noe ser annerledes ut på nettet...
Mannen til Anna har laget en fin pakkedisk til oss, så nå er det fullt mulig å pakke inn gavene for de som ønsker det.
Ønsker dere alle sammen en flott lørdag, grip dagen og kos dere!! Kanskje vi snakkes i morgen.... 
Vi holder til på Vea i Dolhaugveien 7, trykk her for å se kart. 
Skilt skal vi også prøve å få på plass til i morgen! 
Det kan være lurt å forberede seg litt og kikke litt på nettsiden vår før dere kommer.. Hos oss er det et FARGERIKT kontrollert kaos, kjenner på meg selv at jeg fort blir litt satt ut når jeg kommer i butikker så har masse forskjellige fine ting som jeg kunne tenkt meg ;-)

3 kommentarer:

  1. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  2. Hei AnnaJohanna:)

    butikken som jeg jobber i ligger ca 5 mil nord for Bergen:)
    Der har vi disse kalenderrammene, men blir litt langt å kjøre tenker jeg;)
    Vi har to typer, en avlang, og en på "høykant" (den som er på bloggen min) Skal sjekke prisen på mandag, skal på jobb da, den ene koster 129,- tror den andre er noen tiere mer;)
    Mail meg på blomstermiljo@interflora.no om du vil jeg skal sende deg:))
    Det fikser vi så klart:)

    God helg, og lykke til med salget de neste måneder!!:)

    Marte

    SvarSlett
  3. Så fine ting dere har i butikken deres! Jeg digger nettbutikken deres!! :)

    SV: Tusen takk for så hyggelig kommentar!
    Veggordene har jeg bestilt billig herfra: http://www.foto1.mystore.no/index.php/cPath/35 De har faktisk blitt noen kroner dyrere siden jeg handlet der, men det er fortsatt veldig gode priser på mye av det!
    Figuren er fra Åhlens :)

    SvarSlett