fredag 18. mars 2011

Blogg-lotteri

Vi ønsker å starte helgen med et aldri så lite blogg-lotteri med en kjempe flott premie! Den heldige vinneren stikker nemlig av med et års abonnement av bladet VAKRE HJEM OG INTERIØR som er et kjempe flott interiørblad. 
Anbefaler å besøke facebooksiden deres for tips og  konkurranser. 
De har også en veldig flott blogg med masse flotte bilder, tips og inspirasjon.
Trykk her for å besøke bloggen deres

For å delta gjør du slik :

1 lodd for kommentar
2 lodd for følger
3 lodd for link (på blogg eller facebook)

Husk å kommentere dette innlegget og skriv hvor mange lodd du tar. 
(kan høste 6 lodd tilsammen)
Vinneren vil bli trukket sjærtordag.

Lykke til! 

132 kommentarer:

  1. Jeg tar 3 vinnerlodd! God helg! :-)

    SvarSlett
  2. For en flott blogg dere har! Jeg er med på lotteriet deres, og har 3 poeng!

    SvarSlett
  3. Jeg tar 2 lodd jeg. Det var en veldig fin premie da!

    SvarSlett
  4. Så flott premie. Tar 2 lodd jeg:0).
    Ha en super helg.
    Klem Alfa

    SvarSlett
  5. Jeg blir med og tar full pott!
    Og krysser fingre og tær :)
    Klem Anita

    SvarSlett
  6. Jeg er med!! 6 lodd på meg da(:
    Håper jeg er den heldige da!!
    God helg

    -Renate-

    SvarSlett
  7. Jeg vil være med :) Det blir 6 lodd på meg :)

    SvarSlett
  8. Jeg blir gjerne med i trekningen med 3 lodd for kommentar og følger.

    Klem

    SvarSlett
  9. Helt fantastisk premie så jeg må jo prøve lykken med 1 lodd.
    Klem Madelén

    SvarSlett
  10. Kjekke premie :) Eg tok 6 lodd eg! Go helg :)

    SvarSlett
  11. oioioi! for en mulighet! krysser fingrene! tar 6 lodd! god helg!

    SvarSlett
  12. Fin blogg ,og ønsker en God Helg 3 lodd til meg
    Gro Kåsmoli
    grkaas@online.no

    SvarSlett
  13. Flott premie, høyt på ønskelisten:) Seks lodd tar jeg mer enn gjerne:) Ønsker alle lykke til:) Klem og god helg

    SvarSlett
  14. Kjempe flott premie, jeg tar 3 lodd, god helg!

    SvarSlett
  15. Er det min tur å vinne denne gangen da??!:) tar 6 lodd og håååååper på det beste:) god helg!

    SvarSlett
  16. 6 lodd til meg :-) kryssar fingrane ;-)

    SvarSlett
  17. Heisann og hoppsann..spennende da..blir med og trekker full pott med 6 lodd : )

    God helg : )

    SvarSlett
  18. Jeg vil veldig gjerne være med her : ) Tar 3 lodd- kommentarlink og følger : )
    God helg til dere!!
    Klem Tove

    SvarSlett
  19. Hei! 4 lodd på meg,flott premie;)Hilsen Turid.

    SvarSlett
  20. For en fin premie!
    Jeg blir selvfølgelig med, og tar alle 6 loddene! :)
    klem

    SvarSlett
  21. Så fin premie!! Jeg blir med og tar 3 lodd!! klem

    SvarSlett
  22. Jeg prøver lykken, og trekker 3 lodd! Veldig bra premie, så jeg håper på vinnerloddet :)
    God helg!

    SvarSlett
  23. jeg blir også med. Er gammel følger. Så da tar jeg 2 lodder.
    Klem

    SvarSlett
  24. Da har jeg linket på facebook og lagt meg til som følger her på bloggen. Så da blir det full pott!

    Klem Pink lady

    SvarSlett
  25. tror ikke jeg har forstått poengene her helt men jeg er jo følger og jeg kommenterer = 2 lodd? Uansett da så tok jeg vinnerloddet ;)

    SvarSlett
  26. Heisann! Vil gjerne være med og tar 6 lodd! Krysser fingre og tær..
    LenaE

    SvarSlett
  27. Hei, 6 lodd på meg.

    Mvh

    frk.johnsen@gmail.com

    SvarSlett
  28. Vil gjerne være med, og tar tre lodd:-)

    SvarSlett
  29. Heisann :o)

    Vil veldig gjerne være med og trekker meg 6 stk lodd. Ha en riktig GOD HELG!
    ˜”*°•.˜”*°••.¸¸❤¸¸.••°*”˜.•°*”˜
    Mvh Merete (m-korsg@online.no)

    SvarSlett
  30. Hei! 3 lodd til meg! Klem frå Solveig

    SvarSlett
  31. Hei, så spennende! Blir gjerne med - 6 lodd på meg :-)

    Klem, Turid

    SvarSlett
  32. Jeg melder meg også på, 6 lodd:-)

    SvarSlett
  33. Sikke en fin gevinst.
    Jeg snupper straks 3 lodder.

    SvarSlett
  34. heisann,
    ett lodd på meg ;-)) spennende.
    hilsen Tove
    mail;dideidem@online.no

    SvarSlett
  35. Vil absolutt vere med!! krysser fingrer og tær!! 6 lodd på mej:)
    Helsing Marianne:)
    maribja@hotmail.com

    SvarSlett
  36. 2 lodder til mig.Håber det bedste :-)
    eklogco@gmail.com

    SvarSlett
  37. 4 lodd på meg, krysser fingre:))

    Mvh Merete Johansen
    merete1974@hotmail.com

    SvarSlett
  38. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  39. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  40. 6 lodd på meg!!

    kathrineskar@gmail.com

    SvarSlett
  41. Gro Kåsmoli
    Jeg tar 3 lodd:))
    grkaas@online.no

    SvarSlett
  42. Oj, for en flott premie. Blir gjerne med og tar 2 lodd =)

    SvarSlett
  43. 6 lodd på meg :) er følger fra før!
    Kjempe flott premie! :)

    SvarSlett
  44. 3 lodd til meg! kjempespennende! Jeg elsker det bladet!!

    SvarSlett
  45. Hei:) Vil gjerne være med og tar 3 lodd...

    SvarSlett
  46. Jeg er med! 6 lodd på meg :)

    God helg :)

    SvarSlett
  47. Eg er med!
    6 lodd :-)

    God helg!

    SvarSlett
  48. Jeg vil gjerne være med!
    Tar 6 lodd!
    ha en fin søndag!

    SvarSlett
  49. Jeg har 3 lodd jeg:)
    Torborg Johanne Hovda

    SvarSlett
  50. Hei, jeg prøver gjerne lykken med et lite lodd. :-)
    Ha en fortsatt fin helg!

    SvarSlett
  51. Jeg er gjerne med og prøver lykken med 6 lodd.
    http://konkurranseblogg.blogspot.com/2011/03/blogglotteri-hos-anna-johanna.html

    Klem fra Hilde

    SvarSlett
  52. Hei
    Flott blogg, flott premie. Jeg tar seks lodd da.
    Katrine

    SvarSlett
  53. heisann...klart jeg melder meg på en sååå flott give-awa;Vakre Hjem er alltid en fryd å kose seg med,og jeg holder faktisk på å gå igjennom bunken min med akkurat de bladene,- har alle som har kommet ut.Faktisk så liker jeg dem bare bedre og bedre jo mer jeg ser i dem,og finner stadig noe nytt!Hedig er den som vinner ...lykke til med trekningen.Jeg slår til med 6 lodd:)))
    toveklem:)

    SvarSlett
  54. Så gøy - jeg er med. 6 lodd :)

    SvarSlett
  55. Flott blad! Blir gjerne med med 1 lodd.

    Ønsker deg ei fin ny uke! Klem fra Meg.

    SvarSlett
  56. Tar 1 lodd eg. :)



    jannicke

    SvarSlett
  57. God kveld i stua, denne GIVEAWAY`N kunne jeg bare ikke gå utenom, TENK å kunne vinne ett års abo. på VAKRE HJEM da ☺ Trår til å blir med på alt du ønsker, så da skulle det bli 6 lodd da ☺
    Klem fra Medusa ♥

    SvarSlett
  58. Jeg vil gjerne være med! Deltar med 3 lodd:)

    SvarSlett
  59. Super premie, jeg elsker det bladet! Tar 3 lodd og krysser fingre og tær :-)

    SvarSlett
  60. Heisann!
    Jeg vil gjerne være med!
    6 lodd på meg!

    SvarSlett
  61. Jeg blir gjerne med! Dette er mitt absolutte favoritt-blad ;)
    Og jeg vil også gjerne følge deg videre :)

    Klem fra meg

    SvarSlett
  62. 3 lodd på meg! Har fulgt dere en stund :-)

    SvarSlett
  63. 6 lodd på meg da ; megabra give away !!
    Ha en fortsatt fin uke :D

    SvarSlett
  64. Tar 6 lykkelodd! Juhu!!! Håper på stooor vinnerlykke!

    SvarSlett
  65. tar 6 lodd:)
    klem fra hege:)

    SvarSlett
  66. Tok 3 lodd tidliger, nå ser jeg vi kunne høste 6, så jeg tar 3 til!! *håper, håper* :)

    SvarSlett
  67. Gir meg kje eg, så eg prøve lykken ein gong te :)
    4 lodd på meg :)

    SvarSlett
  68. Jeg er med! 6 Lodd på meg, takk :)

    SvarSlett
  69. Suupert blad så jeg er med, med 1 lodd.

    W.M

    SvarSlett
  70. Jeg vil gjerne være med på lotteriet med 3 lodd:o) Flott premie og flott blogg og nettbutikk!

    SvarSlett
  71. Jeg er med - 3 lodd på meg!!
    Krysser fingre, for dette bladet er bare helt topp :)

    SvarSlett
  72. Hei. Flott blogg dere har. Første gangen inne her.
    Blir gjerne med på lotteriet. 3 lodd på meg. Ønsker meg abon. på dette bladet. krysser fingre og tær
    Ha en strålende lørdag.
    Klem Hilde

    SvarSlett
  73. 6 lodd! Krysser fingrene for at detblir meg:-P

    SvarSlett
  74. Hei!
    Her var det stilig!
    Gøy med konkurranse, jeg legger meg som følger, så da blir det 2 lodd på meg.....

    Klem Lenemora

    SvarSlett
  75. Hei..
    Jeg tar 6 lodd.. kommenterer, blir følger og legger ut link på blogg..

    SvarSlett
  76. Hei hei!

    Kjekk og inspirerande blogg dette her!
    Eg tar 6 lodd, og krysser fingrane! :)
    Ha ein super dag!

    Mvh Helene

    helenemoeb@gmail.com

    SvarSlett
  77. Hei! Jeg tar 6 lodd! Måtte jeg vinne ;) Klem Sigrid

    SvarSlett
  78. Åh jeg vil gjerne være med!!! Hipp hurra, elsker det bladet :)
    6 lodd til meg også. tusen takk.
    Liza

    SvarSlett
  79. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  80. Heei! For en fantastisk premie og blogg dere har! 6 lodd på meg og jeg krysser alt jeg har :O)

    Jeg har selv kjørt i gang en nybegynner give away da jeg opprettet min første blogg denne uken. Ta gjerne en titt inn i min verden :O)

    Mvh
    Carina

    SvarSlett
  81. Ja takk, det hadde vært fantastisk! 3 lodd på meg!

    -Silje-
    (silje_fidjeland@hotmail.com)

    SvarSlett
  82. Jatakk! ett lodd til meg :-)

    Mvh Hege
    hege.skifte@malvik.kommune.no

    SvarSlett
  83. Gdo morgen ;)
    Trekker fire lodd jeg ;)
    en for kommentar og tre for link på bloggen min.
    Tvitvi ;)
    Klem Linn

    SvarSlett
  84. Hei fruer, eg tar 6 lodd.....må må det vel bli min tur snart....hehe. ;) Klem fra Spania ;)

    SvarSlett
  85. Hei, jeg blir med og krysser fingrene, ikke det at det hjelper men....
    Har nylig oppdaget dette bladet og det er fantastisk, hadde ikke gjørt noe å vinne.
    Jeg tar 6 lodd :o), koselig å følge dere.
    Klem Nina

    SvarSlett
  86. Hei, da blir det full pott med 6 lodd, og jeg hadde slett ikke hatt noe i mot å vinne et abn. på det flotte bladet. Krysser fingrer, og håper at det hjelper ;o)

    SvarSlett
  87. Hei, jeg krysser fingrene for at det blir meg som vinner denne fine premien. Dere har i alle fall en ny følger og jeg gleder meg til å lese bloggen fremover!Jeg tar 6 lodd.

    SvarSlett
  88. Så fin premie da dere!!!! Og ikke minst flott blogg :)
    Så gøy at dere også er to søstre, som har blogg sammen!!
    Er gjerne med i trekningen med 3 lodd :)
    Her krysses fingre og tær!!

    Ha en fin og kreativ uke Anna og Johanna!!
    Klem Brith.

    SvarSlett
  89. Hei,
    Dette må jeg jo bare bli med på, og tar gjerne 4 lodd *smiler*, så da er det bare å krysse det som krysses kan og håpe på at skjærtorsdag er min lykkedag nok en gang, min skjønne datter blir nemlig 17 år denne dagen *smiler*

    God helg!
    Vibeke

    SvarSlett
  90. Her blir eg gjerne med! Tar 3 lodd eg :)
    Så krysser eg det som kryssast kan, om at hellet er med meg denne gang.

    God helg!
    Klem Miriam

    SvarSlett
  91. 6 lodd på meg :-)

    SvarSlett
  92. Blir gjerne med jeg og og tar 2 lodd.
    :))

    SvarSlett
  93. juhu! håper på at jeg har litt vinnerlykke! 3 lodd på meg!

    SvarSlett
  94. Jeg vil meget gerne deltage
    virkelig flot giveaway!!
    jeg er med på 2 lodder

    x

    creativetail

    SvarSlett
  95. jeg vil gjerne være med! 4lodd til meg! hthestad@gmail.com

    SvarSlett
  96. 4 lodd på meg :)
    sorgenfri2(ætt)hotmail.com

    SvarSlett
  97. Hei
    Jeg vil gjerne være med med 3 lodd :)

    hege_boe@hotmail.com

    SvarSlett
  98. Jeg deltar med seks lodd- jeg deler på facebook! :) Flott premie!

    urettferdig@live.com

    SvarSlett
  99. Jeg er også med. 6 lodd tusen takkk
    :-)
    karimped@hotmail.com

    SvarSlett
  100. Heisann :-)

    Vil veldig gjerne være med og trekker 6 stk lodd. Ønsker dere en fin uke!

    Mvh Merete
    (m-korsg@online.no)

    SvarSlett
  101. Jeg vil gjerne være med. Følger og deler på fb, 5 lodd:-)
    Mvh Tanja Bolstad

    SvarSlett
  102. Da blir det to lodd på meg :) (linket til facebook) rankh@hotmail.no

    SvarSlett
  103. Åj, for ein flott premie! Det hadde vore så kjekt å vunne!! Eg trekker eit lodd:)

    SvarSlett
  104. Så flott premie.
    VHogI er mitt favoritt blad.

    selma_tanovic@hotmail.com

    SvarSlett
  105. Det blir 4 lodd på meg.
    http://www.facebook.com/login/setashome.php?ref=home#!/selma.tanovic

    selma_tanovic@hotmail.com

    SvarSlett
  106. Stikker av med 3 lodd :D Linker på facebook, for har ikke blogg! ha en fin dag =)

    SvarSlett
  107. Jeg tar tre lodd, og krysser fingrene!! :)

    urettferdig@live.com

    SvarSlett
  108. Jeg deltar med to lodd- jeg linker på facebook!
    Ole-Martin
    olemartinjensen@live.no

    SvarSlett
  109. jeg synes du har en kjempefin blogg!! et lite lodd til meg så får jeg krysse fingrer og tær!
    Hilsen sandra (sandra_h1@hotmail.com)

    SvarSlett
  110. Heisann ;o) For en super premie!! Vakre hjem og interiør er desidert det bste interiørbladet ;o))) Hadde vært koselig å fått det i postakkssa istedenfor butikken ;o)
    6 lodd for meg ;o))
    GOD PÅSKE ;o)

    Klem Elisabeth

    SvarSlett
  111. Hei!
    Super premie! Eg vil gjerne vere med, kommentar + følgar, så 3 lodd til meg :-)

    God påske!

    Klem, Maria

    SvarSlett
  112. Så fin blogg du har! Jeg tar to lodd og ønsker deg en god påske!

    privatrett hotmail.com

    SvarSlett
  113. åå denne vil jeg være med på, Jeg tar alle 6 loddene og håper på det beste.
    Ha en super helg!
    Klem Heidi

    SvarSlett
  114. Jeg vil veldig gjerne være med i trekningen og tar 1 lodd :-)

    Hilsen Marit (regnbuebarn[ætt]hotmail.com)

    SvarSlett
  115. Hei, så gjev premie. ☺ Jeg prøver meg med 4 lodd (kommentar og link). God påske!

    SvarSlett
  116. Dejlig blog og helt fantastisk om man kunne vinde denne flotte præmie. Et helt år med smuk inspiration og glæde, så jeg må bare deltage med 6 lodder
    Rigtig god påske

    SvarSlett
  117. 1 lodd takk! :)

    Katrine_Botn@Hotmail.com

    SvarSlett
  118. 1 lodd til meg :-) God påske!

    kahane43@hotmail.com

    SvarSlett
  119. Ett vinnerlodd til meg! :-)

    Trine

    trineson@gmail.com

    SvarSlett
  120. Heisann!
    Tre lodd på meg!
    Mvh Camilla, toyotacrown@hotmail.com

    SvarSlett
  121. Så flott! :)
    Jeg slenger meg med i siste liten med 1 lodd

    Mvh Trude
    purplesplashgarden@yahoo.no

    SvarSlett
  122. Jeg slenger meg også med i siste liten! 2 lodd på meg - følger og kommentar :-)

    Hilsen Mette.

    God påske, forresten!! :)

    SvarSlett
  123. & lodd på meg:-)

    Mvh Anette Seglem

    SvarSlett
  124. 6 lodd skulle det være:-)

    SvarSlett
  125. Hei på deg!

    Jeg vil gjerne være med.
    2 lodd på meg.
    Vennlig hilsen Guri Marie.

    guri_marie.kristoffersen@getmail.no

    SvarSlett
  126. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett