søndag 1. mai 2011

En flott helg!

Her på vestlandet har vi hatt en flott helg med nydelig vær. Uheldigvis for meg har jeg vært syk med influensa, men er nå på bedringens vei. Kan ikke huske sist gang jeg var så utslått, heldigvis er det ikke ofte vi er syke. I kveld tok jeg meg en liten tur i hagen. Jeg kan absolutt ikke skryte på meg noen grønne fingre, og hagen vår burde nok trenge en kjærlig håndpåleggelse eller 10, men jeg er allikevel veldig glad i det som spirer og gror og titter fram om våren. Dette kinesiske kirsebærtreet er jeg veldig glad i, det er ikke stort, men vokser seg større og større for hvert år, nå står det snart i full blomst. jeg har fått det hos pappan min. Har også en nydelig rød rhododrenron som vi har fått hos mamma, nå har den sprunget ut i all sin prakt. Kjempe flott!
Nettbutikken vår er også full av flotte vår og sommer produkter, på fredag kom de nye kjolene fra MyCinnemonGirl, etter ønske fra kunder er de også lagt ut på nettet.
Om du ønsker kan du trykke her for å ta en titt. 
Ønsker dere en riktig flott søndagskveld!




1 kommentar:

  1. For noen flotte & vårlige bilder dere viser på bloggen i dag! Nå går det jammen rette veien :-) Tusen takk for rask og kjempe god service, jeg hentet pakken min på fredag. Tusen takk for gaven dere hadde lagt oppi, det var helt uventet, men VELDIG kjekt og midt i blinken.
    Ønsker dere en fin ny uke!

    Hilsen fra Kjersti M

    SvarSlett