mandag 13. juni 2011

Herlige farge på hverdagen

Disse flotte fargerike smekkene fra Blafre blir vi rett og slett i godt humør av. De er bare så fine! Myke og deilige med ekstra lengde. Jeg har testet dem ut selv og er veldig fornøyd. Tex stoffet gjør at barnet ikke blir gjennomvåt. Super barselgave eller bursdagspreang til den lille. Lette å sende om man ønsker å sende en oppmerksomhet i posten til noen. (Vi i AnnaJohanna skriver gjerne kort, pakker inn og sender direkte til den du ønsker å overraske - bare send oss en mail om det)
Har du lyst å sjekke dem nærmere ut, kan du trykke her. 
Ønsker dere alle sammen en flott kveld!
Foto : Blafre




6 kommentarer:

  1. Ja, en kan ikke bli anten glad av ting fra Blafre.
    Takk for hyggelige ord. Hvis du hadde bladd litt lengre ned på bloggen min, så hadde du sett link til deres giveaway.
    Håper æ vinner, he he.
    Klem Bodil

    SvarSlett
  2. Er det mulig?? Hehe... Tusen millioner takk, det setter vi stor pris på!!

    SvarSlett
  3. Hei, hei, takk for hilsen på bloggen min. Alltid koselig. Nei, de selger nok ikke stoff i metervis hos Søstrene, men jeg kjøpte med meg noen duker, en blir brukt som duk, og de andre er klippet opp til putebaksider. Veldig praktisk. Dette mønsteret kommer i flere forskjellige farver. Jeg går for grønt.
    Ha fortsatt en fin kveld, hilsen Mymlen

    SvarSlett
  4. Hei dere to kreative og muntre damer!
    Så hyggelig med hilsen på bloggen min, og ekstra hyggelig at dere vil være med på give away og følge meg videre:) Alltid spennende å møte nye kreative mennesker, og det ser jeg dere er i aller høyeste grad!:) Skal inn og melde meg på blogglotteriet deres også. Blir kosleig å følge dere videre. Vi "skrivest" snart igjen;)
    Klem Anne Karin

    SvarSlett
  5. Så søte smekker ღ
    Herlige farger og
    stoff... Ha en fin
    uke som kommer :)
    Klem fra Mette

    SvarSlett
  6. Ante ikkje at det va så kule butilkker i vedavågen :) har lagt meg te som følger så klart:)

    SvarSlett