fredag 1. juli 2011

Helg

Etter en travel uke er det endelig blitt fredag! Vi holder på med et lite kjøkken-prosjekt, der vi har fjernet kjøkkenøyen for å få plass til et større spisebord på kjøkken. Øya har vi ikke plass til lengre, så det er heftig å få plass til alle tingene som var i den i det allerede fulle kjøkkenet, kaotisk i heimen for tiden kan man si....Men jeg regner med å få stell på det innen mandag. Nå skal jeg bare sette meg i benken å slappe av resten av kvelden. Jeg og Åssi kom nettopp hjem fra en skogstur, herlig med litt trim! I skogen nedforbi oss har de laget "tau-løyper" Altså merkede stier, veldig greit for meg som ikke er lokal kjent. Vi hadde en fin tur, "besøk" fikk vi også :-) I dag fikk vi også en veldig hyggelig melding om at noen spennende varer som vi venter inn var kommet til landet. Gled dere!
Ønsker dere alle sammen en riktig flott fredagskveld!



2 kommentarer:

  1. Riktig god helg!! Slapp av og kos dere! :)

    SvarSlett
  2. Det var utrolig herlige bilder!! Jeg ønsker dere en fin fin helg :)

    SvarSlett