søndag 3. juni 2012

Når mai er forbi...

Eg blir så glad og varm om hjarta når 7-åringen synger denne sangen til meg. Eit minne eg kjem til å pakka inn og gjøyma i hjarta for å så ta det fram å minnast det med glede når 7-åringen plutseleg har vorten stor. Eg prøver å nyta denne tida med små born så godt eg kan, kunne ynskja den kunne vore for alltid. Denne nydelege buketten fekk eg i dag. Ynskjer alle ein flott kveld og ei go ny veka.

Når mai er forbi så ta deg en tur
til steinrøysa neri bakken
da blomstrer det nyperoser i ur
ved steinrøysa neri bakken
Og blåklokka står og ringler i kratt
Når bålet er tent i midtsommernatt
blir juni en drøm som du
finner att i steinrøysa neri bakken.
(Frå "Året rundt" av A.Prøysen)

2 kommentarer:

  1. Så fin bukett! Og ein vakker sang. Ei fin tid vi er i.

    SvarSlett
  2. Nyydelig! Herlig minne å ha med seg!
    Klem Ella

    SvarSlett