torsdag 18. mars 2010

Shopping

I ettermiddag reiste jeg og svigermor over til Stord for å shoppe litt, uten annet mål enn å få svidd av noen kroner slik at jeg fikk tilfredstillt behovene mine.. hihi.. Det va komt utrolig mye flotte vår/sommer klær og sko i butikkene!! 

Deilig at det nå nermer seg lysere tider, men jeg kjente at jeg ikke er komt helt i "humør" til å handle vår klær ennå. Om det har noe med været å gjøre, eller den saken at jeg har en kropp som et jetfly aner jeg ikke, men jeg kom iallefall til å tenke på den slankekuren jeg la ut her på bloggen før noen månder siden, tror det er på tide å legge inn en ekstra innsats før sommeren, så for dere som ikke har lest om den perfekte diett, her kommer den igjen :

Frokost:
1 grapefrukt
1 skive helkornbrød
1 glass skummet melk

Lunsj:
1 liten porsjon kylling uten skinn
1 kopp urtete
1 daim fra twistposen

Mellommåltid
Resten av twistposen
1 boks iskrem med sjokoladetopping

Middag:
3liter brus
2 store hvitløksbrød
1 pizza grandiosa
1 stor firkløver

Kvelds:
1 frossen ostekake (spises direkte fra fryseren)

Og når vi først snakker om frossen ostekake, jeg må bare dele denne oppskriften med dere. Min mann lager denne kaken og den er rett og slett fantastisk!!

Ostekake

3 egg
2dl sukker
----> Piskes til eggedosis

1 kartong kremfløte
1ts vaniljesukker
1pk philadelfiaost (naturell)
---> Piskes sammen
Alt blandes godt
Digistivekjeks knuses og drysses rikeligt i bunn og på toppen av kaken.

Nb! Husk bakepapir i formen.
(Jeg bruker en rund kakeform)
Settes i fryseboksen.

Hihi, jeg kjenner meg SÅÅÅ igjen... Er flink hele dagen med kalori-inntaket, men når kvelden kommer er det bare til å slenge seg på benken med en god sjokolade og nye livet... :)

Vet iallefall å sette pris på det gode ting i livet, det skal jeg ha! 

Jeg klarte nå å handle med meg noen småting i ettermiddag og jeg og svigermor hadde en koslig shoppingtur..

Men nå skal jeg gå ned å slenge meg på benken og kansje nyte en..... drueklase eller aldri så liten.....sjokolade.... Ingen trenger jo å få vite om det...

I morgen er det helg!! :)

Ha en herlig kveld da dere!!

Klem Johanna

6 kommentarer:

  1. Fornøyelig lesning.
    Kjente meg igjen.....
    Ønsker deg ei god helg.
    Klem : )

    SvarSlett
  2. Hei!
    Å jeg kjenner meg så igjen...gremme,gremme - jo nærmere sommeren jeg kommer og panikke brer seg - jo mer sjokolade går ned :)

    Herlig den slankekuren - jeg er visst godt igang med den :)

    Jeg elsker ostekake også - hmmm kanskje noe å lage til helgen :)
    Kjersti/Floras Frue :)

    SvarSlett
  3. Haha, som om jeg skulle skrevet det selv!
    Uff, nå fikk jeg dårlig samvittighet her jeg sitter med eple, jeg mener sjokoladen min =S
    Lurer på om 5min med rockeringen gjør noe med den samvittigheten ihvertfall;-)

    SvarSlett
  4. For en fantastisk slankekur! :)

    SvarSlett
  5. hehe, fantastisk slankekur:D
    Ostekake så deilig ut.
    Ha en fin helg.
    klem fra marilyn

    SvarSlett
  6. Kan jeg spør hvor det er du bor..? Hehe, siden du sier Over til Stord..?:)

    Jeg er fra Bømlo selv, ser du ;)

    SvarSlett