fredag 22. januar 2010

Award


Vi er så heldige å har fått en award!! tusen millioner takk til damen med denne flotte bloggen http://rosaengler.blogspot.com/
Det setter vi utrolig stor pris på!! Siden Anna jobber denne helga, tar jeg utfordringen by my self ;-)

Reglene som følger med denne er å fortelle 7 ting om deg selv og gi den videre til 7 søte damer.

Så her kommer det:


- Jeg simpeltenn elsker katter, så høyt at jeg er den stolte eier av 4stk

- Jeg drømmer om å kjøre BobCat en hel dag ;-)

- Jeg har 5 høner trippende i tunet, Inga, Roald, Sonja, Kathrine og Lotta

- Jeg er Queen fan

- til større bilen jeg kjører er, til kjekkere synes jeg det er *fryder seg*

- Spiller FarmVille

- Elsker å spille PS- spill


Hihi, dette var litt inside infomation om meg, nå gir jeg stafett-pinnene videre til disse flotte jentene med disse flotte bloggene som absolutt er verd et besøk :










God lørdag alle sammen!!


Klem Johanna

2 kommentarer:

  1. Så koselig å høre så mange fine ting- jeg satt fast på elsker katter- jeg også, og har enda stor sorg etter mine to så har ikke klart at en ny skal finne oss.

    men du BobCat er jo en katt i usa
    http://www.bergoiata.org/fe/animaux-du-froid/baby%20bobcat.jpg

    Som ligner på gaupa, bare enda farligere for den er ikke så redd for mennesker.. men utrolig vakker er den.

    Stor klem og ha en kjempekoselig helg

    SvarSlett
  2. Gratulerer med Award ! :)

    Ha en strålende helg.

    Klem

    SvarSlett