lørdag 27. februar 2010

Siste frist for å bli med i konkurransen vår, snart trekkning

God kveld alle sammen!

Da vil jeg for aller siste gang minne dere om konkurransen vår! Jeg er helt overveldet over alle som har meldt seg på!! Vil takke dere alle sammen, det varmer at så mange mennesker er innom bloggen vår!! Vi som knapt viste hva en blogg var for 6mnd siden, er nå nermest hekta på denne fantastiske "verdenen" og alle flotte menneskene som finnes i Blogglandia.

Altså blir det trekkning på mandag den 1.mars. Premien er en & fra Bloomingville + noko attåt som er en hemmelighet! Jeg liker denne premien så godt at jeg GLEDER meg virkelig til å gi den bort til en av dere.

Linken til konkurransen finner du her.

Idag har vi hatt besøk av Anna og familien hennes, de har hytte i den bygda jeg bor i og det setter jeg stooor pris på. Jeg hadde invitert dem på en enkel men veldig populær kvelds. Taco-boller og potetbåter.

Jeg tar rett og slett og lager kjøttkakedeig med tacokrydder oppi og lager små runde boller som jeg steker på panna. Jeg vasker og kutter opp potetbåter med skrell + olje og krydder i stekeovnen.

Severes med mais, agurk, rødløk, tomat, taziki og ellers det man måtte have...Synes det er utrolig godt!

Sender en stor klem til hver og en av dere og takker for dere er til!!

KLem fra Johanna

2 kommentarer:

  1. Hei hei :)
    Ja er det ikke gøy å blogge :) ??
    Har ikke holdt på så lenge jeg heller, men jeg er nok hekta jeg også ;) hehe
    Jeg er med på konkurransen deres og venter i spenning på trekkningen :)
    Jeg har give away hos meg også, så dere må jo bare henge dere på der også:)

    Ha en nydelig helg:)
    Klem Tina

    SvarSlett
  2. Hei.

    Eg er ein forholdsvis ny blogger, og er litt på prøve/feile stadiet.Koseleg blogg dykk har. Eg er med på give away konkurransen, har lagt ut link,er følger og skriv ein liten kommentar.Ha ein fin søndag.

    Veronica

    SvarSlett