onsdag 2. juni 2010

Just a perfect day!!

Ja i dag er det jammen meg en perfekt dag!! I går fikk vi glade nyheter om at vi kansje går en spennende tid i møte, er litt "rusa" på den tanken i dag! Men størst av alt er at vi har skolejente i hus, vi har vært på innskriving på skolen og det var kjempe spennende for Ida på 5.5 år. Godt hun kjenner nesten alle som skal begynne i klassen. Det blir 35 elever, så det kan bli heftig. De fikk møte rektor, lærere og ikke minst sin egen fadder fra 6.klasse, som hadde presang, boller å brus. Dette blir kjekt altså!! Litt rart for mamma at lille skatten hennes skal begynne på skolen, ble jo nesten nettopp født jo:-) Minste-skatten som er 15mnd yngre en sin søster har en litt hard dag i dag.. Det er jo rett og slett urettferdig at ikke hun får begynne på skolen også!! Å være på innskriving og få fadder og alt det der.. Så litt sure miner fra henne i dag ja, men jeg forstår det godt. Kjekt at hun skal få være på noe ektra kjekt bare hun i ettermiddag da:-)
Vi er så heldige å få enda en Award, må si jeg blir kjemperørt av alle disse flotte ordene vi får, vi setter utrolig stor pris på det, det skal dere vite!!! Denne gangen var det fra Ditikte vi fikk Beautiful Blogger-award der man skal fortelle 7- ting om oss selv. Siden jeg tok denne for et par dager siden, linker jeg til innlegget.
7 ting om meg, kan dere lese her
Anbefaler et besøk på bloggen hennes på det varmeste, her er det mye kreativitet å høste og mange flotte fotografier å se på!!
Ellers så er det fridag i dag og jeg har tenkt å nyte den hjemme med jentene, prøve å pusle på med litt huslige ting, det trengs kan man vel trygt si... hihi
Ha en flottdag da dere!!!
Vi blogges!!

Klem Johanna

1 kommentar:

  1. Ja, det er litt blandede følelser når de små skal begynne på skolen:) Husker godt det jeg og, som om det var i går, og nå skal eldste mann begynne på ungdomsskolen etter sommeren, og yngstemann har to år igjen av barneskolen, huff! Tiden flyyyyr:)

    Spennende med gode nyheter da, høres deilig ut og være litt "rusa" på noe slikt:)

    Kos dere!

    Klem line

    SvarSlett