mandag 19. juli 2010

Hverdags-lykke

Bak skyene er himmelen alltid blå sies det, og jammen tittet solen fram i ettermiddag. Da var vi jammen ikke sene om å pakke sakene våre og komme oss avgårde på badestranden. Det gjelder å benytte disse stundene, det er det som skaper herlige sommer-minner.
Anna hadde laget lappe-røre, og mennene laget bål og sto for stekingen, mens vi andre duppet tutteluttene i vannet og utforsket stranden.
Livet er herlig dere!
Lappene var helt fantastiske med smør og sukker på!!
Oppskriften Anna bruker er som følger :

3   egg
5dl kultur melk
2dl sukker
7dl hvetemel
1,5 ts natron 
  
Ha en flott sommerkveld alle sammen!!

Klem fra Anna & Johanna

5 kommentarer:

  1. Hærlige smmerbilder!
    Det er jo om å gjøre og kose
    seg så mye som man kan.
    Fortsatt fin sommer!
    Klem : )

    SvarSlett
  2. Det var hærlige bilder av nåke så såg ut te å værr ein hærlige ittemiddag. Ska prøva ut den oppskrifta tenke eg.
    Eg og guttungen tok hunden med på stranda me og når det klarna opp i går :o)

    Ser jo plutselig at du bur jo ikkje långt vekke fra meg i det heila tatt! Eg bur i Tysvær :o) Såg innom nettbutikken, og måtte smila når eg såg adresså. E det åpent om onsdagene nå om sommaren og? Komme definitivt te å ta meg ein tur te butikken din ein dag jaffal - masse fint! Håpa eg klare å finna fram te den då... E ikkje så møkje på den øynå dåkkas, så eg e ikkje så kjent :o)

    God sommar videre i regnveret vårt

    SvarSlett
  3. Nå fikk jeg utrolig sommerstemning her jeg satt og det selv om det regner kattunger utenfor... kjenne rlukten av nystekte lapper helt hit :O)

    Dette er virkelig sommer :O)

    klem Babsy

    SvarSlett
  4. Deilig med lappekaker og godt å komme seg ut på tur iblant.
    ha en fin kveld.

    klem fra marilyn

    SvarSlett
  5. Det så jo bare herligt ut :o) Håper regnet forsvinner snart så vi også får kommet oss ut på tur.
    Tusen takk for kjempe fin service på min bestilling og for di døte knappenålene <3
    Anbefaler nettbuttikken deres til alle jeg kjenner :o)

    Ha en forsatt kjempe fin sommer

    klem

    SvarSlett